Rozgrywka sieciowa w Football Managerze 2006 nie przyniosła oczekiwanych, rewolucyjnych zmian jeśli chodzi o sam jej moduł. SI postawiło na optymalizację i wydaje się, że to była dobra decyzja.
Wiele dyskusji i pomysłów dotyczących właśnie rozbudowy internetowych potyczek pojawiło się na oficjalnym forum twórców gry po premierze poprzedniej wersji Managera oznaczonej numerkiem 2005. Mówiono o stworzeniu serwerów dedykowanych, powieleniu schematów z gry CM On-line oraz o wielu innych tak absurdalnych pomysłach, że nie warto ich przypominać. Sports Interactive całkiem słusznie darowało sobie wzbogacanie tego elementu gry, który jako jeden z niewielu spełniał wszystkie swoje funkcje, skupiając się na jego optymalizacji i ulepszeniu. Efekty tych prac widać od pierwszej minuty gry z innymi menadżerami, którzy kierują swoimi drużynami z drugiej strony „kabla”. Oto bowiem poprawiono, to co do tej pory było prawdziwą pięta achillesową FM Online – szybkość oraz stabilność rozgrywki. I pomimo tego, iż Football Managerowi 2006 jeszcze trochę brakuje pod tym względem do Championship Managera 03/04, to można powiedzieć, że jest dużo lepiej. Najważniejszym jest to, że wreszcie można grę w sieci uznać za sprawiającą radość, czego nie dało się powiedzieć, kiedy tego rodzaju potyczki chcieliśmy toczyć w FM 2005.
Przy okazji zachęcam do lektury nowego tekstu autorstwa
Lee Hall’a opublikowanego na oficjalnej światowej stronie Football Managera 2006. Autor przedstawia pokrótce tajniki gry w FM Online w czytelny i przystępny sposób.
>>>
How To... Play Online by Lee Hall
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ