Oficjalna strona serii Football Manager (FM2007, FM2008)

Załóż nowe konto

Komentowany materiał

Diament najlepszym przyjacielem trenera

22-10-2006 18:56, autor: A. De Raph

Kilkadziesiąt lat temu, Marylin Monroe śpiewała o tym, że diamenty są najlepszym przyjacielem dziewczyny. Jak się okazało, prawda którą głosiła słynna aktorka, po latach zaczęła ogarniać także światek futbolowy. Dziś na...

Sufler - Komentarze do materiału

giersik

Przodownik Pracy
Dodano: 07.02.2008 o 11:49 Post #1
Spoko tekścior :) Diament rzeczywiście jest jednym z najlepszych ustawien w FMie. Doskonale sprawdza sie w Wiśle, gdzie CAntoro i Sobol wymiatają w środku :)

obserwator

Krzewiciel Myśli Rewolucyjnej
Dodano: 22.10.2006 o 20:14 Post #2
4-4-2 najlepsza:P

Cheva

Partyzant
Dodano: 22.10.2006 o 20:31 Post #3
Ja gram systemem - 4:1:2:1:2 gdyż wole grać dwoma napastnikami. Jednym napastnikiem nigdy nie lubiałem grać i raczej używam tego ustawienia tylko z konieczności.

manager999

Proletariat
Dodano: 22.10.2006 o 21:23 Post #4
ja zagrałem kiedyś na próbe diamentem (polecenia inne niż tu).Po paru meczach tak kopaczom spasowało, że wygrałem z Chelsea 6:1 :) Polecam to ustawienie zarówno do słabych jak i mocnych klubów.

risoFF

Partyzant
Dodano: 22.10.2006 o 22:53 Post #5
Nie zawsze ma sie taki luksus by moc kupowac lub wymieniac pol skladu. Wole dostosowywac taktyke pod moich zawodnikow a nie odwrotnie choc w zespolach z szeroka kadra i dobrymi predyspozycjami finansowymi diament spisuje sie bardzo dobrze.
Osobiscie wole grac 2 napastnikami - 2 razy wiecej goli :) serio !

A. De Raph

Wicepremier Rewolucji
Dodano: 22.10.2006 o 23:07 Post #6
100 goli w lidze hiszpańskiej? 84 we włoskiej? nie zgadzam sie na stwierdzenia, ze wiecej goli sie strzela jak sie ma wiecej napastników.

giersik

Przodownik Pracy
Dodano: 22.10.2006 o 23:18 Post #7
Przecież jeden napastnik może strzelić więcej goli niż 2 razem wziętych. Twierdzenia o 2 napastnikach, czyli 2 razy więcej bramek są bezpodstawne.

m17essi

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 01:43 Post #8
jak grałem Valencią to w pierwszym sezonie M.di Vaio strzelił 46 goli na około 30 meczów w lidz e 4-2-3-1

m17essi

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 01:43 Post #9
w FM2006

SZk

Minister Literatury
Dodano: 23.10.2006 o 08:36 Post #10
Grajac przeciwko tak ustawionej druzynie postawilbym na dlugie szybkie podania po linii bocznej, liczac na to, ze skrajni defensorzy nie zdaza wrocic (jak na moj gust linia obrony powinna byc ciutke cofnieta). Srodek wydaje sie zbyt mocno zageszczony, zwlaszcza przez wracajacych MC. Aby neutralizwoac potencjal ofensywny tej taktyki, konieczny jest dobry DM, nieprawdaz?

Rem-8

Członek Rządu
Dodano: 23.10.2006 o 10:03 Post #11
Ja zastosowałem tę taktykę z lekkimi modyfikacjami ustawień indywidualnych. Wykorzystałem do tego dwóch skrajnych AMC schodzących na skrzydła w postaci Jean Paulisty i Błaszczykowskiego. Przy ustawieniu im paska kreatywności w prawo na maxa, zawodnicy Ci stworzyli mi tyle sytuacji... Szkoda, że Kryszałowicz nie nadaje się na Target Mana... Trzeba sprawić lepszego napadziora.

A. De Raph

Wicepremier Rewolucji
Dodano: 23.10.2006 o 13:51 Post #12
SZk, teoretycznie tak, tyle, ze boczni obroncy mają z założeń motorki w dupie. Wytrzymałość i szybkość to ich cechy nr 1. Aczkolwiek masz rację, rywale często próbują tych zagrań o których mówisz, jednak problemy miewają przy dośrodkowaniach, bo moi obrońcy mają gra głową 20 :D

bonkus

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 13:53 Post #13
granie z jednym napastnikiem tez moze przyniesc mnóstwo bramek. w fm07 grając feyenoordem ustawieniem 4;1;2;2;1 zdobywam średnio 3 bramki w meczu. a napastnik wcale nie musi byc wart fortune, jak to dobrze określił w teksćie Raph, u mnie w napadzie gra Charisteas i mimo dość przeciętnych statystyk strzela bramkę za bramką. Grając dwoma napastnikami strzelałem nawet mniej goli. wszystko zależy od taktyki całego zespołu a nie od ilości napastników. a odnośnie tekstu - bardzo dobrze i konkretnie napisany =]

Mattii

Przodownik Pracy
Dodano: 23.10.2006 o 15:14 Post #14
Najlepsza taksa jest taka w której masz ofensywnego pomocnika i pomocnika środkowego

Ja gram groclinem i idzie mi z..j..b..ś..i..e gram taka taktyka i wymiatam najlepszy napastnik to Szymon Kaźmierwoski oto taksa:

Fabiniak

Baliga Mówlik Loda Telichowski

Piechniak Michał Goliński Lato

Marcin Nowacki
(Grosicki)

Sikora(Zahorski,Ćwielong) Kaźmierwoski(kapitan)

koper997

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 15:34 Post #15
A jesli boczny ofensywyny pomocnik moze grac tylko po prawej stronie to czy ma sens danie mu opcji by zmienial sie stronami z lewym ofensywnym pomocnikiem?

bonkus

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 16:13 Post #16
to zależy czy gra tez dobrze lewą nogą :P czasem warto zeby sie zamienili bo bardzo dezorientuje to defensywe przeciwnika, ale raczej nie ma to sensu jesli zawodnik nie ma predyspozycji do gry na drugim skrzydle...

alex_waw

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 18:10 Post #17
ricardo
caneira, tonel, polga, miguel garcia
custodio, paredes
nani, moutinho, farnerud
diallo

Pientka

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 19:01 Post #18
Musze przyznac ze od czasu gry Atletico bylem wielkim fanem diamentowego 4-5-1 jednak z czasem odszedlem do takiego zdzianego 4-2-2-2 ustawienia by poprstu znalesc miejsce dla drugirgo napadziora i nie majac zbyt bogatej pomocy. No ale to wszytsko zalezy od kadry danej druzyny. Rapch teskt bardz sie podoba ;)

A. De Raph

Wicepremier Rewolucji
Dodano: 23.10.2006 o 19:29 Post #19
z doswiadczenia wiem, ze w gorszych druzynach trudniej o swietnego snajpera a o drewniaków zdominujacych srodek pola duzo łatwiej. ale fakt, wymaga ta taksa klasowych bocznych obronców, bo inaczej to kapa. jakby nie było Grecja miała Seitaridisa na prawej, ktorego w sumie obok Zagorakisa (DM C) się zapamiętało z tych ME. To o czymś świadczy.

sefko1

Przodownik Pracy
Dodano: 23.10.2006 o 19:39 Post #20
Jak już mówimy od ustawianiach to w FM05 często grałem na 4-5-1, jednak w FM06 jakoś bardziej przemawiał do mnie układ z 2 napastnikami. Teraz naraz testuje taksy z FM06 i jakoś się sprawdzają. Gram 4-2-2-2 i spokojnie wygrywam mecze. Ja każdą taksę zaczynam układać od skrzydeł. To dla mnie najważniejsza pozycja. POzdrawiam.

szak

Partyzant
Dodano: 23.10.2006 o 19:50 Post #21
w FM 2007 ta taktyka nie za bardzo sie sprawdza bo grajac Liverpoolem duzo lepsze wyniki osiagalem grajac 4-4-2 natomiast diamentem mecze sie nawet ze slabeuszami ligi ( w 10 meczach stzrlilem tylko 9 goli na dodatek stwarzajc bardzo malo sytuacji)

Stronicowanie

Dodaj odpowiedź

Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.

Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie zasad oraz zapoznanie się z faq.

CM Revolution

do góry