Rejestracja gry

parachutes Młody aktywista

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
07.12.2009, 13:45    Pytanie
Wyjdę na totalnego zielonego, mimo że gram w FM'a od lat, ale co tam :)
Kupiłem wczoraj FM 10, zainstalowałem ją bez neta i nigdzie nie widzę opcji zarejestrowania jej. Mam ten serial z instrukcji, ale na żadnym etapie instalacji nie był mi potrzebny. W instrukcji nie ma pół słowa o rejestracji gry. Co robić? Z góry dzięki za szybką odpowiedź. Gra działa bez problemów.

EDIT: dodam, że pytam, bo przeczytałem na pudełku, że wymagana jest rejestracja przez telefon lub przez STEAM - a nic z tego nie zrobiłem.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 07.12.2009, 13:50

-Why is 6 afraid of 7? - Because 7 8 9.

patryk11 Przodownik pracy

0
07.12.2009 13:51    #1
Kilka osób już mówiło o tym. Możliwe, że po jakimś czasie gry wyskoczy Ci, że musisz grę zarejestrować.

Użytkownik uznał post za pomocny

Kolazontha Zrzędliwy Tetryk

0
07.12.2009 13:52    #2
jeśli instalujesz "bezinternetowo" czyli nie przez steam to nie musisz wpisywać kodu, tylko mieć płytę w napędzie. kod jest potrzebny przy steamowej rejestracji - wtedy nie potrzebujesz płyty w napędzie tylko zainstalowanego klienta steam i dostępu do internetu

You know, we are sitting here, you and I, like a couple of regular fellas. You do what you do, and I do what I gotta do

0
07.12.2009 13:57    #3
dzięki, to teraz kolejne pytania skoro tu jesteście :)

1. jeśli chcę grać bez płyty, to muszę odinstalować grę i zainstalować ją z netem i przez steam? (steam najpierw trzeba ściągnąć?). Czy jest jakiś prostszy sposób na grę bez płyty (oprócz no-cd cracka)
2. grając w FM zainstalowanego przez steam muszę mieć ciągle neta? (gram na laptopie i jestem dosyć mobilny)

Kolazontha Zrzędliwy Tetryk

0
07.12.2009 14:05    #4
[quote=parachutes]dzięki, to teraz kolejne pytania skoro tu jesteście :)