Derbak-MT, mało przyjemnie to napisałeś, ale się zgadzam
Może zależą od stanu stadionu i np. wyposażenia trybun dla VIP-ów?
Może po oddaniu nowego stadionu ceny wzrastają?
Wydaje mi się, że też od rangi spotkania jest to zależne i za LM kibice płacą więcej.
Możliwe, że jeśli popyt przez długi czas przewyższa podaż, to cena wzrasta, ale nie zaobserwowałem tego.
To kolejny element, którego nie możemy w FM-ie kontrolować, a w grze EA można. Moim zdaniem to minus, ale zdania są różne.
Ponieważ temat jest ciekawy i odnalezienie tej zależności może być przydatne, wrzucam
screeny z mojej gry. Jak macie czas, wrzućcie swoje.
WRZESIEŃ 2014 EKSTRAKLASA i PIERWSZA LIGA
Średnia cena karnetów
Posiadacze karnetów
Średnia cena biletów
EDIT: dopisałeś do pierwszego posta pytanie o umowę sponsorską, to wrzucam screena. Moja Łęczna jeszcze nie ma sukcesów na arenie międzynarodowej, a umowa była spisana chyba ledwo po awansie do Ekstraklasy - stąd niska suma za ten kontrakt. Niestety w Łęcznej te umowy są podpisywane na długie okresy, w Motorze kiedyś co rok nową umowę dostawałem, więc za sukces w LM od razu mogłem więcej czesać z reklam na koszulkach..
5-letnia umowa sponsorska (główna reklama na koszulkach) warta 90,71 tys euro // Edytowano 5 razy, ostatni raz 05.05.2010 o godz. 13:28
Użytkownik uznał post za pomocny
Najnowsze posty