Taktyka z 3 obrońcami

KKvass Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
11.04.2013, 05:03    #1
Witajcie,
przyszedłem do Was po poradę :)

Chcę spróbować czegoś dla mnie nowego w FMie, czyli taktyki z trójką obrońców, ale kompletnie nie wiem jak do tego podejść. O ile miałem kilka swoich sprawdzonych sposobów na formacje z czterema defensorami, teraz jestem zielony.

Eksperymentuje już prawie cały dzień i do niczego sensownego nie doszedłem.
Jaki kształt nadać takiej formacji? Gram z dwoma bocznymi, wysuniętymi obrońcami, przed trójką obrońcą stawiam rygiel defensywy albo cofnięty rozgrywający, przed nim dwóch środkowych pomocników (jeden atak, drugi wsparcie) i dwóch napastników, jeden cofnięty, drugi wysunięty. W obronie jest ok, ale co dalej..

Gra na kontrolę z krótkimi podaniami i wolnym tempem raczej się nie sprawdza - zbyt duże pole między pomocą a napastnikami. Staram się grać bezpośrednimi podaniami, choć nastawienie ofensywne wcale nie dominuje przeciwnika, przekłada się na niskie posiadanie piły i mało goli.

Defensywne ustawienia procentują małą ilością puszczonych bramek, większy % posiadania, ale nic poza tym.
Generalnie preferuję styl bardzo płynny, w związku z małą ilością obrońców chyba lepiej, jak broni i atakuje cały zespół.

I generalnie dalej klapa - mimo wielu różnych podejść wyniki marne, potrafię przegrywać i remisować z marnymi zespołami, choć zdarza się ograć też drużyny z topu, stabilności formy nie ma.

Macie jakieś rady, jakieś doświadczenia z formacjami z 3 obrońcami? Na co zwracać uwagę, jaki nadać styl?

Będę wdzięczny za każdą radę! :)

stefan1984 Młody aktywista

0
11.04.2013 07:46    #2
W sumie masz pięciu obrońców, to wcale nie tak mało =) Może zmień styl gry na zrównoważony, niech napastnicy i ofensywnie zorientowany pomocnik skupią się na atakowaniu.

myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

0
11.04.2013 08:02    #3