Fm12

Crick Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.04.2013, 15:29    Pytanie
Jesli chodzi o Fm to jestem trochę zielony więc mam kilka pytań.
Jak mogę wysłać trenera na kurs trenerski bo widziałem że czasami był poruszany temat aby wysyłać trenera na kurs ale nie mogę tego znaleźć a prywatną rozmowę mam zablokowaną.
Jak ustawić zawodników aby mój napastnik i skrzydłowi częściej wychodzili na wolne pole za obrońców i dostawali prostopadłe piłki? Gram Juventusem mam taktykę 4-2-3-1 ale mój napastnik stoi trochę jak kołek zamiast wychodzić na wolne polę aby dostać jakieś prostopadłe podanie tak samo jak i moi skrzydłowi.
Widziałem jeszcze że można jakoś ustawić kierunek rajdów z piłką ale trzeba przejść na klasyczny widok taktyki a tego też nie wiem jak zrobić xD

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 20.04.2013, 15:30

myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

0
20.04.2013 16:29    #1
'Podania na skrzydla' & 'podania na wolne pole' powinny pomoc.

Crick Partyzant

0
21.04.2013 00:56    #2
Mam jeszcze straszne problemy jeśli chodzi o grę w obronie. Moi zawodnicy wręcz stoją i obserwują sobie co przeciwnik robi na mojej połowie nawet ostatnio ładnie we dwójkę odprowadzili zawodnika w pole karne wręcz do linii 5m i sobie spokojnie zdobył bramkę. Ustawiam w poleceniach dotyczących przeciwnika pressing zawsze napastnikom i pomocnikom przeciwnika, ustawiam w poleceniach indywidualnych obrońcom pressing trochę przed całe boisko i za nic nie wiem jak mam poprawić ich grę.

myfunnygame Żołnierz frontu ideologicznego

0
21.04.2013 01:51    #3
wysoko ustawiona obrona + szybcy srodkowi obroncy(zobacz w grze jakie cechy musi miec srodkowy obronca zeby spelnial swoje zadania) na pewno krycie i odbior a takze zwinnosc, taktyka i komunikacja.

Swobode taktyczna indywidualnie na ok.25 % im daj. Jak co odezwij sie na PW ;)

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych