Herby klubów w III i IV Lidze Polskiej

Zielin Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
02.05.2013, 16:28    #1
Herby bym sobie sam załatwił, ale mam do was bardziej obeznanych w tych sprawach pytanko... Czy byscie mogli mi opisac jak sie to robi zeby herby były w grze itd. krok po kroku? czy wogole jest mozliwość zebyście mogli cos takiego zrobic? Bo w sumie rozumiem macie lepsze rzeczy do roboty to ja moge sobie samemu nad tym posiedziec... Lubie bardzo Lige Polska mimo ze prezentuje poziom jaki prezentuje.. i lubie jak z czasem w grze nasza polska liga generalnie dobrze sie rozwija ...
Pilnie prosze o odpowiedz na moje pytanie.
aaa jak sprawdzic te całe id o które tam chodzi w temacie "logosy w standardowym stylu" - jestem kompletnie zielony w tych sprawach nie wiem skad je wziąć. Przepraszam tez za te durne pytania

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.05.2013, 16:39

stefan1984 Młody aktywista

Grupa: Użytkownik
0
02.05.2013 16:59    #2
Ściągnij sobie jakiś logopack, tam w pliku "czytaj to" wszystko będziesz miał napisane, co i jak zrobić, żeby działało =)
W opcjach grafiki zaznacz sobie "Pokazuj ID" - każdy prawdziwy zawodnik i klub, istniejący w grze mają swój unikatowy, jedyny, niepowtarzalny numer.

leschqo Wiceminister Kultury

Grupa: Moderator
0
02.05.2013 20:13    #3
[quote="Zielin"]Herby bym sobie sam załatwił, ale mam do was bardziej obeznanych w tych sprawach pytanko... Czy byscie mogli mi opisac jak sie to robi zeby herby były w grze itd. krok po kroku? czy wogole jest mozliwość zebyście mogli cos takiego zrobic? Bo w sumie rozumiem macie lepsze rzeczy do roboty to ja moge sobie samemu nad tym posiedziec... Lubie bardzo Lige Polska mimo ze prezentuje poziom jaki prezentuje.. i lubie jak z czasem w grze nasza polska liga generalnie dobrze sie rozwija ...
Pilnie prosze o odpowiedz na moje pytanie.