Karol nie tak dawno odpowiadał na stronie na podobne pytanie słowami (niedokładny cytrat) "(...) to co na mfm jest rzędem jedności u nas jest rzędem dziesiątek" - przepraszam jeśli przekręciłem
O 'popularności' mfm najlepiej świadczy moim zdaniem ich profil na facebooku i słynne afrykańskie lajki, przed którymi Wieszcz tak mocno się broni. Jego wielki projekt zatytułowany 'Cool Corner', który śledziłem przez pierwsze kilka dni od jego powstania był dla mnie istną komedią. W pierwszych dniach profil miał nędzne 2 lajki po czym następnego dnia było ich już prawie 300. Do dziś liczba ta nie drgnęła. Co najbardziej mnie rozśmieszyło to osoby lajkujące najbardziej 'lubiany post na ich stronie' - polubił go: Mahdi, jego żona, fanpage MFM, fanpage Rogrywki Mistrzów, Roger Roger (zespół Mahdiego), Janusz Atlas - fan club (założony przez Mahdiego) i 4 Arabów. Tak w rzeczywistości prezentuje się wielka popularność MFM i te tysiące czytelników, którzy anonimowo wchodzą na stronę by czytać fantastyczne blogi najbardziej elitarnej grupy wirtualnych menedżerów w Polsce. Przyznam się szczerze, że sam nabijam im wyświetlenia, ale codzienna lektura tych bzdur stała się dla mnie swego rodzaju rytuałem, którego nie potrafię sobie odmówić...
// Edytowano 1 raz, ostatni raz 10.12.2016 o godz. 15:41
Najnowsze posty