Dziwny błąd...

karrido Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
19.11.2007, 20:40    Pytanie
Gdy gram mecz towarzyski przed rozpoczęciem sezonu napotkałem dziwny błąd. Otóż gdy, już gram mecz, numerki zawodników są poprzypisywane jakoś dziwnie. np. bramkarz ma nr.9, a napastnik nr.1 itp. A co ciekawsze że przy rzucie rożnym bramkarz pędzi co sił w nogach pod pole karne przeciwnika(przy każdym, mimo tego że prowadzę w meczu) a gdy mam akcje pod polem karnym przeciwnika wychodzi nawet do połowy boiska. Pomóżcie mi rozwiązać ten problem, ponieważ jestem początkującym graczem a to jest trochę frustrujące. Z góry dzięki.
PS. Ustawiam bramkarza na ultradefensywnie albo nic z nim nie robiłem lecz i tak ten błąd się powtarza.

Pawisco Weteran Wojny Ojczyźnianej

0
19.11.2007 20:51    #1
Co Ty gadasz... dasz rade jakiegos screena zarzucic? Ej niektore rzeczy w tej grze juz nawet przestaja mnie smieszyc...

darek.fm@onet.eu Przodownik pracy

0
19.11.2007 21:15    #2
moze towj bramkarz ma strzealke do przodu a jak nie to moze w ustawieniach gracza ma ustawione np. ustawienie ultraofensywne i aby podczes rzutow roznych podchodzil pod bramke przeciwnika. mowie ci, zobacz tam, a jak nie to nie wiem.

daniel k-ce Proletariat

0
19.11.2007 22:32    #3
ewentualnie u góry masz taką zakładkę: ustaw szablon i tam wybierz: Bramkarz.
a co do nr to nigdy się z tym nie spotkałem... no chyba, że na miejsce bramkarza dałeś napastnika i później ręcznie w taktyce przerzuciłeś go do linii ataku podobnie z bramkarzem i resztą składu. wtedy takie problemy faktycznie będą miały miejsce ;/

geo.adi Partyzant

0
20.11.2007 11:59    #4
albo masz w nastawieniu druzyny "kamikadze" i wszyscy za kazdym razem )lacznie z bramkarzem) leca pod bramke przeciwnika

SeiDi Młody aktywista

0
20.11.2007 18:15    #5