Kondycja i jej zmiany

 cina Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 10.12.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008, 15:26    Pytanie
Witam, jeśli taki wątek już był to przepraszam, ale nie znalazłem odpowiedz ina moje pytanie.

Może mi ktoś wyjaśni jak to jest. Zawodnik ma przed meczem kondycję 100%, atrybuty stałe przyspieszenie 20, szybkość 10. W trakcie meczu kondycja spada mu powiedzmy do 50%. Więc czy te atrybuty też mu proporcjonalnie spadają wraz z kondycją ? Czyli przyspieszenie do 10 a szybkość do 5 ?
Pytam bo nie wiem czy mam znaczenia wpuszczenie świeżego napastnika, na "teoretycznie" podmęczonych obrońców. Jeśli obrońcy są zmęczeni to (kondycja 50%, 10 przyspieszenie i 5 szybkość) to wpuszczając świeżego zawodnika o zbliżonych atrybutach do tego którego zmieniamy to powinni obrońcy zostawać daleko w tyle, a ja jakoś tego nie widzę.

 pawel987 Młody aktywista

Postów: 39
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.03.2008
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008 15:30    #1
atrybuty spadaj tylko podczas gdy piłkarz nie trenuje lub olewa teningi. a wpuszczenie napastnika jest opłacalne gdyż obrońcy są wolniejsi ale atrybuty im nie spadły tylko kondycja.

Pozdrawiam

 cina Partyzant

Postów: 5
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 10.12.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008 15:42    #2
Ale logicznie myśląc jak spada Ci kondycja i i wolniej biegasz, tak ?

 pawel987 Młody aktywista

Postów: 39
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.03.2008
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008 15:51    #3
tak. Jak np.zagrasz 60minut. to gosciu który gra 30minut. cie wyminie

 RobinWLKP Młody aktywista

Postów: 206
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 17.03.2008
Skąd: Poznań
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008 16:16    #4
zalezy to tez od wielu innych atrybutow..
np. wytrzymalosc , walecznosc ( koles nawet jak bedzie juz bardzo slaby bedzie walczyl o pilke )

 kunXon Żołnierz frontu ideologicznego

Postów: 515
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 16.06.2006
Skąd: Inhambane
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008 16:37    #5
Trudno to tak wytłumaczyć na zasadzie, którą przedstawiłeś. Według zasad logiki, jeśli ktoś biegał dłużej (bądź, jak w grze, ma kondycje na poziomie 50%) powinien być mniej sprawny i szybki niż ktoś, kto jest 'świeższy'. Niestety w grze nie zawsze da się to zauważyć, mimo wszystko zdarza się, że np. długa piłka w pole karne rywala w końcówce meczu znajdzie gościa, który gra dopiero 10 minut i dobiegnie on do niej szybciej, niż obrońca grający cały mecz. Lecz regułą to nie jest. Aha, i nie spodziewaj się, że zostawi on ich daleko w tyle, bo czasami ma na to wpływ atrybut m. in. waleczności, jak to napisał Robin.

 Arko Młody aktywista

Postów: 376
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 13.02.2008
Skąd: Chełm
Poziom ostrzeżeń: 0
0
18.04.2008 16:51    #6
No raczej nie. To tak jakby jakiś napastnik z wykańczaniem akcji 20 zmarnował 2 stuprocentowe sytuacje, nie oznacza to, że tych akcji nie będzie już wykańczał i mu atrybuty nie spadają, bo jest to dyspozycja dnia, szybkość i przyspieszenie to dyspozycja chwili, więc tymbardziej nie powinny spadać. Takie jest moje zdanie

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.