Można śmiało rzec, że tryb 3D to w dziedzinie managerów piłkarskich temat rzeka. Wpisanie trójwymiarowego boiska w przeładowaną informacjami grę jest czymś trudnym do wykonania. Na przekór temu staje BGS, które najwyraźniej lubi tego typu wyzwania
Przypomnijmy: główną dewizą CM5 miała być jego niebywała szybkość. Jak wiadomo, twórcy temu zadaniu podołali znakomicie, jednak odbiło się to przede wszystkim na skrajnie niedopracowanej grze. Przyszłoroczna sprzedaż
CM2006 prawdopodobnie odbywać się będzie pod hasłem znakomitego silnika meczowego, który cechować ma przejrzysty i czytelny przegląd sytuacji na boisku.
Kryjący się pod nazwą
Gameplan Match Engine tryb charakteryzuje widok z kamer aż w 11 pozycjach. Twórcy znaleźli złoty środek pomiędzy trybem 2D a 3D: próżno szukać w nim efektownych wizualizacji rodem z serii FIFA lub PES, gdyż silnik, wprawdzie trójwymiarowy, wciąż bazuje na nieco zmodyfikowanych ruchomych kuleczkach.
Gameplan ME będzie również bardziej konfigurowalny pod względem wydarzeń jakie chcemy oglądać. Od spojrzenia na poczynania naszych obrońców, poprzez kluczowe podania pomocników aż po celne strzały snajperów. Podgląd tych sytuacji będzie możliwy także w szeregach naszych oponentów. Główny nacisk położony zostanie na przejrzystość informacji, by grający mógł jak najszybciej zareagować na określone zachowania swoich podopiecznych.
Mimo wszystko do tych rewolucyjnych nowości należy odnosić się z umiarkowanym sceptycyzmem. Wprawdzie samo określenie trójwymiaru brzmi efektownie, zwłaszcza w grze piłkarskiej, tak naprawdę może się to nie przełożyć na efektywność rozgrywki. O tym czy BGS wyjdzie z tego zadania obronną ręką przekonamy się na wiosnę przyszłego roku. Miejmy nadzieję, że po raz kolejny nie odbędzie się to kosztem pozostałych elementów gry.
>>>
CM2006 Gameplan Match Engine - informacje oraz screeny prezentujące omawiany tryb
UPDATE @ 11-11-2005 22:35
Luke Didd, przedstawiający dzisiaj szczegóły dotyczące nowego silnika meczowego w artykule, którego link znajduje się powyżej, "wprawił w ruch" screeny, prezentujące tryb 3D w CM2006. Nagrane przez niego filmiki można pobrać z poniższych źródeł w dwóch wersjach:
>>>
Wysoka rozdzielczość (6MB)
>>>
Niska rozdzielczość (2MB)
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ