Wiadomo, iż SI Games dąży w każdym swoim kolejnym kroku do zwiększenia realizmu gry, ale również i szybkości jej działania. Nie jest też tajemnicą, iż poczynając od Championship Manager 4 były z tym drugim spore problemy.
Tryb 2D, cała gama nowych opcji, większa baza danych, no i przede wszystkim zupełnie nowy kod gry, nie ma cudu to wszystko musiało znacząco wpłynąć na zmniejszenie szybkości działania managera piłkarskiego SI. Poczynając od CM 03/04 Sports Interactive czyniło kroki prowadzące od optymalizacji kodu gry, a w efekcie zwiększenia szybkości rozgrywki. W Football Manager 2005 nie jest w tym elemencie źle, ale zdaniem wielu fanów jest to jedno z niewielu pól (może jedyne), gdzie gra SI Games ustępuje CM5, tworzonym przez BGS. Panowie z SI Tower wzięli to sobie najwyraźniej do serca, gdyż i Football Manager 2006 ma być kolejnym krokiem poprawy szybkości. Ponoć pierwsze testy są bardzo optymistyczne i różnice zobaczymy bardzo szybko.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ