Wiadomo nie od dziś, że bodaj największy wpływ na grę piłkarza w każdej z wersji Managera maja jego statystyki/atrybuty. Dzięki nim wiemy, że zawodnika z wysokim wykończeniem akcji nie ustawimy na bramce.
Właśnie atrybuty często pomagają nam dokonywać wyboru. Nie dziwi więc fakt, iż gracze domagają się ich większej ilości. Pomysłów na ich rodzaje, a co ważniejsze wpływ na grę jest bardzo wiele, więc będę się starał systematycznie każdy przybliżać. I tak na pierwszy ogień idzie dyscyplina taktyczna połączona bezpośrednio z umiejętnością wykonywania poleceń. Gracz posiadający te atrybuty na niskim poziomie często gubiłby się w naszym ustawieniu, popełniałby błędy, nie wracałby lub też nie atakował. Jednym zdaniem nie realizowałby założeń taktycznych trenera. Z kolei tez z wysokimi statystykami byłby wzorem do naśladowania, powierzenie mu nawet najtrudniejszych zadań taktycznych byłoby dobrą decyzją. Oczywiście pomysł jest bardzo dobry, lecz pytanie pojawia się czy miałby być to atrybut ukryty czy nie. I tu też zdania są podzielone. Wydaje się, ze wszystko zależeć będzie od tego, jak programiści SI rozwiążą problem ukazywania się atrybutów ukrytych, a na to jest też wiele pomysłów.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ