Przez lata od Championship Managera 1, aż po Football Manager 2005 Engine meczowy był elementem, który nieustannie był edytowany. W każdej wersji było coraz lepszy i teraz, przy okazji FM 2005, staje się jednym z najlepszych.
Niewątpliwie, elementem, który na przełomie lat, został najbardziej unowocześniony i ulepszony stał się Engine meczowy Managera. 2D jest dopracowane niemal do perfekcji. Na Forum SI użytkownicy właśnie ten element chwalą najbardziej. Pracownicy Sports Interactive, mówią, że Engine jest dzieckiem Poul’a Collyer’a. To on wykonywał morderczą pracę chcąc doprowadzić 2D do takiego stanu jaki będzie zadawalał fanów. Również sam Poul zabrał głos w dyskusji. Powiedział, że czuje się zawstydzony i wszystkie zmiany nie są tylko jego pracą. Podziękował całej ekipie programistów oraz testerom, którzy bardzo mu pomogli. Jednak nie te słowa były najważniejsze. Bardziej interesujący była zdania, które świadczą o tym, że silnik meczowy dalej zawiera wiele elementów, które mogą ulec znacznym zmianom. Cieszy to, że Collyer nie spocznie na laurach, wręcz przeciwnie, dalej będzie pracował na Engine’em. Z niecierpliwością czekamy na efekty jego dalszej pracy, na razie testując te dotychczasowe.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ