Obecnie testowana jest wersja 52, natomiast ściągnąć będziemy mogli 31. Więszkość błędów już została wyeliminowana dzięki testerom, którzy ciągle mają nową wersję beta i wyszukują coraz to nowsze błędy. My zadowolimy się wersją 31.
Jeżeli chodzi o engine meczowy, to jego wersja w demie jest oznaczona numerem
313, a obecnie powstała już wersja
314. Trwają rónież prce nad kolejną wersją oznaczoną kolejnym numerem, która podobno ma mieć największe zmiany. Oto pełna lista zmian wprowadzonych do wersji
314 enginu w stosunku do wersji
public beta demo:
- Wprowadzone pasywne spalone - chorągiewka będzie w górze, jeśli zawodnik otrzyma piłkę w ciągu 10 sekund od momentu podania
- Szybsza reakcja sędziego na oczywiste spalone
- Jeśli bramka zostanie strzelona tuż przed końcowym gwizdkiem, wymuszone jest rozpoczęcie gry przed zakończeniem spotkania
- Lekko skrócony doliczony czas
- Lekko zmniejszony efekt morale na grę
- Ulepszone i zwiększone szanse na zablokowanie lub odbicie się piłki po strzale od obrońcy
- Ulepszone AI obrońcy w ryzykownych sytuacjach
- Ulepszone AI zawodnika, który chce zagrać prostopadłą piłkę
- Ulepszone AI zawdonika, który ma zdecydować czy wybić piłkę, czy ją przyjąć
- Ulepszony timing zawodnika będącego sam na sam, gdy nie ma nikogo innego za sobą
- Ulepszone AI kierunmku wybicia piłki
- Ulepszony wybór strzału
- Mniej głupich strzałów na bramkę lepszych zawodników
- Duża poprawia AI zawodnika grającego pressingiem
- Ulepszone AI kierunku dryblingu i podejmowania decyzji
- Ulepszone AI krycia piłki dla kolegi z drużyny
- Ulepszone AI pozwolenia opuszczenia piłki placu gry
- Ulepszone AI odbioru piłki przez obrońców
- Ulepszone lekko wybicia piłki głową przy stałych fragmentach gry
- Poprawione ustawianie się bramkarza podczas normalnego toku gry
- Poprawione AI dla decyzji, czy obrońca powinien dobiec do zawodnika z piłką czy nie
- Niektórzy piłkarze będą grali "gung ho" nawet, gdy nie będzie ustawione
- Naprawiony błąd, kiedy przy rozpoczęciu gry 2 piłkarzy będzie na jednej pozycji
- Naprawiony błąd, kiedy przy rozpoczęciu gry zbyt wielu piłkarzy będzie w środkowym kole
- Ulepszone ogólne AI przy rzutach wolnych pośrednich na połowie rywala
- Ulepszone AI zawodnika mającego dużo wolnego miejsca
- Ulepszone ustawianie się przy "piątce"
- Ulepszone sytuacja, gdy przy wrzucie z autu na połowie rywala, zbyt wielu obrońców przesuwa się w głąb pola
- Naprawiony błąd, kiedy zbyt wielu piłkarzy z jednej formacji stara się wykonać wrzut z autu
- Ulepszone rozstawienie piłkarzy na boisku jeśli chodzi o długość i szerokość rozstawienia
- Naprawione czasem dziwne ustawianię się bramkarza przy rzutach wolnych
- Zmniejszona ciągła sytuacja: wybicie długie z autu i główka wysoko nad poprzeczką
- Naprawiony bardzo rzadki błąd, gdy niewykonoywany jest rzut wolny
- Naprawiony błąd ciągłego wykonywania krótkich "piątek"
- Ulepszone krycie przy stałych fragmentach gry
- Naprawiony błąd, gdy kilku zawodników nie wykonuje poleceń taktycznych
- Ulepszona taktyka drużyny przy aucie
- Zwiększona sytuacja, gdy zawodnicy ustawiają się za polem karnym aby dojść do wybitej piłki po rzucie rożnym (Austria Wiedeń - Legia Warszawa)
- Naprawiony błąd, kiedy drużyna komputera zbyt często używa ścisłego krycia
- Ulepszone AI w przypadku krycia i nie krycia zawodnika
- Poprawione AI "głębi" drużyny
- Ulepszone AI komputerowego menedżera, który pozwala na zmianę zawodnika dobrego na lepszego z ławki
- Ulepszone AI menedżera, który decyduje na obronę wyniku lub atak na bramkę
- Zwiększony wpływ czerwonej kartki na mentalność drużyny atakującej
- Ulepszone rozstawienie drużyny komputera, gdy mają mniej niż 11
zawodników
- Ulepszone AI komputera w ustawianiu, jak twardo mają grać
- Ulepszone AI komputera w decyzjach do kontrataku
- Naprawiony błąd, gdy formacja komputerowa nie była używana przez drużynę, nawet gdy została wybrana
- Większe drużyny starają się bardziej atakować, gdy zostaną zdenerwowane przez mniejsze kluby
- Zwiększony efekt trwałości zespołu (np. ile zawonicy są w klubie, ile goli strzelili, itp.)
- Symulowany efekt trwałości dla szarych zawodników
- Spowolnione przyspieszenie zawodnika ze startu stojącego
- Ulepszony realizm zwrotu zawodnika podczas ruchu
- Leciutko zwiększona prędkość zawodników
Lista wydaje się imponująca, prawda?
>>>
Paul Collyer opowiada o enginie
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ