Wszystko to, co jest najważniejsze w Football Managerze, nadal znajduje się w jego okrojonej wersji. Nie ujęto jej realizmu, jedynie pozostawiono graczowi najważniejsze decyzje do podjęcia, odsuwając na bok te mniej istotne.
Dzień meczu, tak jak wszystko inne w FM Classic, został zaprojektowany w bardzo konkretny sposób. Nie ma w nim miejsca na zbędne rzeczy. Należy wybrać skład, taktykę i prawie można zaczynać spotkanie. Są jeszcze tylko dwie alternatywy - obejrzenie meczu, w dowolnym tempie albo przejście do natychmiastowego wyniku.
Pierwsza możliwość daje szansę dopasowania do swoich potrzeb kilku rzeczy. Gracz będzie mógł wybrać jakie skróty chce oglądać - nie tylko kluczowe czy rozszerzone, ale także co mają zawierać: spalone, bramki, faule na kartki, rzuty karne etc. - i które informacje na temat meczu go interesują. Będą one wyświetlane na dodatkowym panelu, a do wyboru jest przewidzianych jedenaście opcji.
Druga ewentualność pozwala pójść na skróty i z pewnością bardzo się przyda przy okazji spotkań towarzyskich, bądź pucharowych ze słabszymi rywalami. Gra nie pozostawia tutaj zbyt wiele przypadkowi. Manager zadecyduje nie tylko o taktyce, ale także o planie gry - swoistym podejściu do meczu. Będzie mógł stworzyć swoją własną koncepcję, uwzględniającą konkretne zmiany przy określonym wyniku czy też zastosowanie innej taktyki jeżeli spotkanie ułoży się w jakiś określony sposób.
Football Manager 2013 Video Blogs: FM Classic 3 - Match Day
Słowa kluczowe:
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ