Minęły dwa tygodnie od europejskiej premiery Championship Managera 2006, najwyższy więc czas, by twórcy zaczęli mysleć o wydaniu... pierwszego patcha do gry. Twórcy chcą jednak, aby łatka nie tylko naprawiała błędy, ale też wprowadzała parę nowości.
Jedną z nich będzie, co wiemy już na pewno, nowy skin i to, co jest ogromną innowacją w CM od kiedy tworzy go BGS, bardzo dobrej jakości. Twórcy pokazują, że nie puszczają słów miłośników gry mimo uszu, gdyż to właśnie na interfejs najbardziej po wydaniu gry i dema narzekano. Wszystkie dostępne skórki były mało estetyczne pod względem graficznym, raziła też niedopasowana czcionka. Teraz to się zmieni.
Graficy BGS sprawiają wrażenie, jakby chcieli upodobnić ich grę do konkurenta produkowanego w SI Tower, jednak Championship Managerowi wychodzi to tylko na dobre. Są oczywiście i różnice - duża część opcji i przycisków poprzednio wyrażanych w sposób tekstowy zastąpiły grafiki (nawet odwieczne 'Kontynuuj' zostało zastąpione mniej lub bardziej odpowiednim obrazkiem). Ciekawą innowacją jest również wysuwane z lewej strony ekranu menu skrótów (będzie można wyłączyć jego standardowe 'autoukrywanie' za pomocą przycisku pinezki). Jego zawartość będziemy mogli ustawić sami kopiując do niego linki do danych ekranów.
A oto jak wygląda nowy interfejs w praktyce:
Pierwsze opinie po jego prezentacji są bardzo przychylne. Jak sprawdza się w grze pod względem funkcjonalności gracze będą mogli ocenić po premierze pierwszej łatki do gry, która ma nastąpić do końca kwietnia.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ