BGS oraz Eidos zaproponowali nam izometrycznie przedstawiony tryb 2d. Chodzi o to, iż poprzez przedstawienie boiska pod odpowiednim kątem uzyskamy efekt, który pozwoli nam przede wszystkim ocenić wysokość lotu piłki.
Trudno się więc dziwić, iż taką opcję w FM 2005 chętnie widziałoby wielu fanów. Jednak takową możliwość jednak eliminuje główny programista SI Games – Marc Vaughan. Według niego ten sposób prezentowania meczy jest mało realistyczny. Nieznaczny to jednak, że w kolejnych wersjach FM tryb 2D nie będzie udoskonalany. Spore zmiany względem CM 03/04 możemy ujrzeć już teraz na screenach FM 2005. I właśnie w tą stronę pójść ma SI Games. Która wersja okaże się bardziej praktykczniejsza okaże się dopiero po wydaniu obu gier, na razie pozostaje przyglądać się dogłębnie screenom prezentowanym przez ich twórców, a także projekt amatorskie, chociaż niezwykle ciekawe. Jeden z takich chciałbym Wam też dzisiaj zaprezentować. Ciekawy jestem Waszych opinii, zapraszam więc do komentarzy.
>>>
Tryb 2D w FM 2005
>>>
Tryb 2D w CM5
>>>
Izometryczny tryb 2D zaproponowany przez jednego z fanów
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ