Niedawno Ar2r dał Wam lekcję, dzięki której nauczyliście się tworzyć dobrej jakości herby w stylu REV. Dziś pałeczkę przejmuje danielinho, który wykorzystał swoje umiejętności graficzne, by wytłumaczyć Wam cały proces wykonywania koszulek.
Popularne "
kitsy" to element, który występuje w Football Managerze niezmiernie rzadko. Najczęściej spotykamy się ze standardowymi strojami, które raczej nie przypominają tych oryginalnych (zazwyczaj zgadza się jedynie ich kolor). Dlatego umiejętność tworzenia trykotów w sposób szczególny pozwala uatrakcyjnić rozgrywkę.
Drogę do opanowania wspomnianej zdolności wskaże Wam
danielinho, który bardzo dokładnie opisał każdą czynność niezbędną w procesie tworzenia koszulki. Podobnie jak w poprzednim tekście z serii
Poradniki Graficzne, dołączone zostały odpowiednie zdjęcia, więc nie powinniście mieć żadnych problemów ze zrozumieniem przekazywanej Wam wiedzy. Zapraszamy do lektury i przypominamy o śledzeniu naszych kolejnych publikacji –
następny etap graficznego nauczania już niedługo!
Poradniki graficzne #2 - jak stworzyć koszulkę? by danielinho
Słowa kluczowe:
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ