W FM 2005 zagadnienia taktyczne poszły wyraźnie do przodu, jednak głównie w kierunku ulepszania już istniejących elementów. A kiedy i czy w ogóle pojawią się nowe elementy, jak np. kreowanie rozwiązań stałych fragmentów gry?
Aż dziw bierze, iż SI Games do tej pory nie podjęło próby dodania takiego elementu do gry. Jak się jednak okazuje sprawa nie jest taka prosta, a twórcy FM nie chcą, by nowe opcje taktyczne, dały nam przewagę nad wirtualnymi managerami. Rzecz rozchodzi się tutaj konkretnie o AI (sztuczną inteligencję) komputera. Jak stwierdził Paul Collyer wprowadzenie kreowania sposobu rozgrywania stałych fragmentów gry, będzie możliwe do zrealizowania, gdy nasi wirtualni managerowie będą „potrafili” sami wymyślać oryginalne zagrania, a także kopiować nasze pomysły.
Czyli z pozoru wprowadzenie jednej, znowu nie tak bardzo istotnej opcji, wiązałoby się z dużym przedsięwzięciem dla programistów. Mimo wszystko w planach SI ponoć istnieje stworzenie takiej opcji w przyszłości, jednak jak nietrudno się domyślić nie będzie to przyszłość najbliższa (czyt. FM 2006).
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ