Cała ekipa SI nie próżnuje, engine meczowy jest poddawany ciągle nowym zabiegom chirurgicznym i ciągle jakiś nowy aspekt jest poprawiany. Niedawno podawałem całą listę zmian, jakie zostawy poprawione w wersji 314, teraz czas na 315. Szczegóły:
- Zmniejszona różnica pomiędzy silniejszymi i słabszymi wynikami ze względu na zbyt wysokie wyniki
- Ponownie poprawione otrzymywanie not za mecz
- Ulepszone ustawienie siędefensywy w słabszych zespołach
- Ulepszona percepcja ilości miejsca przy linii bocznej, gdy zbyt wielu przeciwników zaczyna do niego dobiegać
- Zmniejszona ilość fauli bez piłki
- Poprawione AI i zmniejszone lekko granie presingiem, szczególnie środkowych obrońców
- Poprawione ustawienie przy piątkach, rzutach rożnych i wrzutach z autu
- Wyregulowane markowanie przy autach i otwartej grze
- Ulepszone podejmowanie decyzji przez bramkarza przy dośrodkowaniach
- Ulepszone AI graczy, na korzyść których pozwalają piłce opuścić boisko
- Zmniejszona ilość zamiany pozycjami skrzydłowych
- Zwiększone prawdopodoieństwo sfaulowania przez bramkarza
- Poprawiona ilość możliwości przelobowania bramkarza
- Dalsza poprawa zablokowania lub odbicia się piłki od zawodnika po strzale
- Ulepszone podejmowanie decyzji próby odbioru straconej piłki
- Zmiejszona prędkość zawodników grających bez piłki na krótkich dystansach oraz nie biorących udziału w grze
- Poprawione kierunku zwrócenia się obrońcy będącego na swojej pozycji
- Poprawione AI obrony dotyczące, który zawodnik ma dojść do piłki - dodane jest niezgranie zawodników i możliwość popełnienia błędu, gdy 1 lub obaj zawodnicy są nowi w klubie
- Lekko poprawiona ocena bramek do Bramki Miesiąca
- W końcu dodane AI bramkarza przy wybijaniu piłki
- Poprawione AI bramkarza w ustawianiu się i w reakcji
- Lekko poprawione AI podań
- Lekko poprawione AI podań przy rzutach wolnych pośrednich
- Słabo wykonane rzuty rożne raczej polecą bliżej niż przelecą całe pole karne
- Poprawiona długość wybicia rzutów od bramki
- Dalsze poprawy w AI prowadzenia piłki
- Dalsze poprawy w ustawieniu się zawodnikow na boisku gdy drużyna przeciwników atakuje
- Zablokowane strzały zaliczone są teraz do strzałów niecelnych
- Próba wyregulowania stylu ataku do stylu rozgrywania w danej lidze
- Zmniejszony efekt przyspieszenia, zwinności i balansu na mecz - jest to spowodowane zbyt dużymi wynikami w sparingach przedsezonowych
- Poprawiony błąd, w którym zawodnik po wznowieniu gry stoi we własnej bramce
- Poprawiony błąd, w którym zawodnik przyjmujący piłkę nie opanowuje jej i pozwala polecieć dalej
- Poprawiony błąd, w którym zaczyna się odmierzanie czasu drugiej połowy podczas gdy trwają zmiany przed wznowieniem gry
- Poprawiony błąd, w którym piłka zdaje się przechodzić przez boczną siatkę i wpadać do bramki
- Poprawiony błąd, w którym po wprowadzeniu piłki do własnej bramki przez zawodnika, zostaje przyznany rzut rożny
- Poprawiony błąd, w którym tylko wykonawca rzutu wolnego ma trochę miejsca na rozbieg
- Poprawiony błąd, w którym przy podaniu bramkarz zostaje zaskoczony przez co łatwiej zdobyć bramkę
- Poprawiony błąd, w którym rozgrywający i docelowy zawodnik nie byli rozróżniani
- Poprawiony błąd, w którym napastnicy wracali się przy ofensywnych wrzutach
- Poprawiony błąd spalonych - włączając spalone, które były odgwizdywane długo po podaniu inicjującym... teraz jest tylko odgwizdywany jeśli pasywny gracz znajdujący się na pozycji spalonej, jeśli dotknie piłki po 3-5 sekundach, nie po 10
- Dodane nowe linijki do komentarza
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ