Bardzo ważne podczas podejmowania decyzji o kupnie gry są wymagania sprzętowe jakie trzeba spełnić, by rozgrywka była optymalnie dostosowana. FM nie wykorzystuje bardzo naszych zasobów, choć małym programem nie jest.
Pamięć RAM oraz wydajność procesora to główne podzespoły decydujące o tym, jak dobrze pod względem technicznym działa gra. Obawy fanów gry dotyczące dużej różnicy pomiędzy wymaganiami Championship Managera 03/04 oraz Football Managera 2005 okazały się w jakimś stopniu uzasadnione, głównie ze względu na duży „skok” jaki wykonała gra na przestrzeni roku. Nie dziwi więc, że podobne odczucia są i teraz, przed premierą Football Managera 2006, który ma być dużo bardziej rozbudowanym od poprzedników. Nie ma jednak powodu do nerwów – zapewniają twórcy gry – którzy dla potwierdzenia swoich słów przypominają o tym, iż obie gry nie będą się różnić się aż nadto pod względem całkowicie nowych linijek w kodzie gry. Większość opcji będzie polegała jedynie na rozbudowaniu obecnego, a niektóre elementy, które pożerają zasoby naszego komputera takie jak grafika gry i silnik meczowy nie ulegną praktycznie żadnym gruntownym zmianom.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ