Duży wpływ na wartość i morale piłkarza ma ocena na jaką on według komputerowego AI zagrał w danym meczu. Jednakże, podobnie zresztą jak w realnym świecie, nie każdy zawodnik powinien zostać poddany takiej ocenie.
Przykładowo, w oparciu o realny świat. Piłkarz X dostaje szanse gry na ostanie 15 minut spotkania, lecz nie błyszczy, prezentuje poprawny poziom. Następnego dnia gazeta dokonuje oceny postawy zawodnika i przy piłkarzu X widzimy brak oceny. Dlaczego? Dlatego, że miał on za mało czasu na pokazanie pełni Swojego potencjału. Sam piłkarz X nie przejmuje się tym, że zagrał tak jak zagrał, ponieważ wie, że nie mógł się w pełni zaprezentować. Niestety w FM 2005 tak nie jest. Chcąc dać zagrać zawodnikowi powracającemu po kontuzji ostatnie 10 minut narażamy go na to, iż otrzyma on słabą ocenę za występ, a to wiąże się bezpośrednio ze spadkiem jego wartości, morale i formy. Jak to wyeliminować? Otóż sposób jest bardzo prosty. Wystarczy tak skonfigurować silnik meczowy, aby zawodnik, który grał tylko 15 minut nie dostawał oceny. Zobaczymy, jak Sports Interactive rozwiąże ten problem i czy w ogóle się nim zainteresuje.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ