Dwa miesiące po premierze Championship Managera 2006 jego twórcy, firma Beautiful Games Studio, wraz z wydawcą, Eidosem, zdecydowali się na wydanie pierwszej, jak się okazuje dość ważnej łatki.
Plik, który według zapowiedzi twórców trafi na serwery 2 czerwca 2006, nazywany przez nich samych
International Managment Update, będzie niósł ze sobą dwie niezwykle ważne zmiany. Pierwsza – pozornie kosmetyczna – a jednak mająca znaczny wpływ na radość czerpaną z rozgrywki to oczywiście, zapowiadany od jakiegoś czasu, nowy interfejs gry (
o zmianie wyglądu CMa informowaliśmy już jakiś czas temu). Oczywiście nie jest to powód do pochwały twórców Championship Managera 2006, ponieważ komunikatywny i intuicyjny interfejs powinien w grze znajdować się od pierwszego dnia jej sprzedaży. Z drugiej jednak strony,
lepiej późno, niż wcale.
Druga zmiana, a raczej nowość (kto by pomyślał, że ten element gry w takim produkcie jak CM dopiero w 2006 roku będzie nowością...) to dodanie trybu prowadzenia drużyn narodowych! Tak, tak, to nie żarty. BGS i Eidos naprawdę poszli po rozum do głowy i dodali ten element rozgrywki do ich gry. Dwuletnie opóźnienie – bowiem już przy okazji CM5 możliwość objęcia reprezentacji miała się pojawić – również chluby twórcom nie przynosi, lecz i tym razem ważniejsze jest chyba, że
lepiej późno, niż wcale. Tym bardziej, że jest to termin na taką pseudo-nowinkę wręcz idealny, bo przecież Mistrzostwa Świata za pasem. Oprócz tych poprawek, pojawi się również wiele mniejszych, które nie są warte wspomnienia.
Należy z pewnością docenić pracę jaką programiści wkładają w poprawienie tej
prawie gry, ale czy owa praca zostanie doceniona przez graczy? O tym przekonamy się w pierwszych dniach czerwca, a najszybciej opinie na ten temat znajdziecie na
CM Revolution.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ