Dużą zaletą Football Managera 2005 jest fakt, że przy całej złożoności w jego budowie nie wykorzystuje dużych zasobów naszego komputera. Użycie procesora jest na stosunkowo niskim poziomie.
Dodatkowym plusem gry, choć tylko dla niektórych, jest kompatybilność z technologią Hyper Threading, dzięki której procesor wykonywać może więcej zadań z tą samą efektywnością. Zupełnie inaczej ma się sprawa z najnowsza grą Eidosu. Championship Manager 5 nie jest zgodny z HT i jak twierdzi David Rutter jest to rzecz o której BGS pomyśli w przyszłości. Oczywiście nie jest to kluczowa kwestia i można wybaczyć twórcom, że nie uwzględnili nowoczesnych technologii. Niepokojące z kolei są informacje graczy, którzy już ochrzcili CM5 „pożeraczem procesora”. Podczas gry użycie procesora nie spada poniżej 50%, a w niektórych momentach sięga 100%. I znów odezwał się Rutter, który zapowiedział, że zmniejszenie użycia procesora przez CM5 jest przedmiotem prac BGSu.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ