W Football Managerze 2005 bardzo rozbudowana została rola, jaką w klubie odgrywa prezes. Sports Interactive zdecydowało się na rozwój tego elementu mając na uwadze wydarzenie, które dzieją się na co dzień.
Rewolucyjne zmiany nastąpiły wraz z wydaniem ostatniej jak do tej pory łatki poprawiającej błędy w grze oraz dodającej pewne nowinki, oznaczonej numerem 5.0.5. To właśnie ona wprowadziła nowego prezesa, który sam przeprowadzał transfery, żądał dobrych i słynnych graczy, a za niespełnienie jego oczekiwań groziło nawet zwolnienie. Niestety, od samego początku ta nowość nie funkcjonowała jak należy. Dość powiedzieć, że kilka dni po premierze Patcha na serwery trafiła jego nowsza wersja, która znacznie ograniczała szaleństwa szefa klubu. Mimo tego, że gracze mieli początkowo pretensje do programistów o wprowadzenia takiego elementu, ostatecznie sam pomysł został oceniony bardzo pozytywnie z zastrzeżeniem, iż wykonanie winno być lepsze.
SI wzięło sobie do serca uwagi fanów i rozpoczęło prace nad ulepszeniem całego modułu „ekscentrycznego prezesa”. Potwierdził to jeden z czołowych programistów firmy – Marc Vaughan – zapowiadając jednocześnie, że wiele godzin zostało poświęcone temu, aby ten element był jak najbardziej realistyczny Według Vaughana pierwsze testy przebiegły pomyślnie i udało się dobrze ulepszyć i rozbudować AI prezesa klubu.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ