Rozgrywka sieciowa w Football Managera 2005 jest, mimo buńczucznych zapowiedzi programistów SI, dużo, dużo słabsza niż ta w CM 03/04. Głownie z powodu dużych lagów, których w poprzednim Managerze nie uświadczyliśmy tak dużo.
Fani często narzekają, że już gra sieciowa z udziałem dwóch osób dysponujących dobrym sprzętem i szybkim łączem często jest zakłócana przez lagi, nie wspominając o większej ilości gracz z różnym sprzętem. Co w zamian za męczenie się z eFeMem otrzymaliśmy od SI? Możliwość zbanowania i kopnięcia przez hosta. Tyle. Na szczęście kreatywność graczy nie ma granic, a to w porównaniu ze słynnym przysłowiem mówiącym o tym, iż potrzeba matką wynalazku dało efekt w postaci metody, która przyspieszy FM podczas grania w sieci i zminimalizuje lagi. Otóż wystarczy jedynie w opcjach gry odznaczyć pewne właściwości, aby gra stała się przyjemności. Chodzi tu o wyłączenie:
- dźwięków
- pokazywania zdjęć piłkarzy
- pokazywania herbów i log
- pokazywania ID piłkarzy
- pokazywania teł
Okazuje się, że te elementy są jednym z powodów lagów i wolnej gry. Efektywność tej metody potwierdziło wiele osób na Forum SI. Spróbujcie sami.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ