Jednym z poważniejszych błędów wersji beta Football Managera 2006 była zbyt duża liczba bramek, jakie padały w rozgrywanych spotkaniach. SI Games udało się ten element gry poprawić i obecnie średnia liczba goli na mecz w FM jest już realistyczna.
Tworząc grę z gatunku managerów piłkarskich można się dowiedzieć o tej dyscyplinie wielu rzeczy, o których zwykły fan piłki kopanej nie ma zielonego pojęcia. Są to głównie informacje czysto statystyczne - na przykład średnia liczba goli w jednym spotkaniu, która w przeciągu całego sezonu w różnych ligach świata waha się mniej więcej od 2.3 do 3.0 bramki na mecz. Kibic piłkarski nie musi takich rzeczy wiedzieć, a czytając o nich z pewnością potraktowałby je jako ciekawostkę nie przywiązując do nich zbyt dużej wagi.
Zupełnie inne jest podejście do tego rodzaju informacji twórcy managera piłkarskiego. Dla programistów SI Games obeznanie w tego rodzaju statystykach piłkarskich jest wręcz konieczne, to one są bowiem głównym miernikiem realizmu rozgrywki. Bazę danych, jeśli nie spełnia wymagań fanów, zmienić czy zaktualizować jest znacznie prościej niż chociażby silnik meczowy.
Okazuje się jednak, że średnia liczba goli na mecz w przeciągu całego sezonu w Football Managerze 2006 najczęściej mieści się w "realistycznej" normie. Tak wynika z wypowiedzi fanów na Forum SI, a także z naszych redakcyjnych testów. A jak to wygląda u Was? Oto prosty przepis na otrzymanie współczynnika: po zakończeniu sezonu należy zsumować liczbę bramek
strzelonych przez wszystkie drużyny i podzielić ją przez podzieloną przez 2 sumę rozegranych przez wszystkie drużyny spotkań (1. kolumna w ligowej tabeli). Zapraszamy do dzielenia się uzyskanymi wynikami w komentarzach.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ