Zgodnie z wczorajszym zapowiedziami, mamy dziś dla Was obszerną relację z prezentacji CM5. Konkretnie przygotował ją mur.doc, który poświęcił swój czas i przetłumaczył dla Was pełne sprawozdanie z tego wydarzenia z oficjalnej strony CM5.
"Nastrój oczekiwania na CM5 sięga zenitu, gdy Beautiful Games Studios urządza pierwszą demonstrację prasową gry.
Europejska prasa została wtajemniczona we wszystkie aspekty gry.
Zredukowany czas ładowania był pierwszą rzucającą się w oczy zmianą, zaraz po "Ciągłej Grze". Pozwala to na dokonywanie transferów, zmianę ustawień treningu i taktyk w czasie ładowania gry - eliminuje to długie przestoje. "
Stworzyliśmy od nowa architekturę pozwalającą na wykonywanie licznych procesów w tle. Nie trzeba będzie czekać, aż gra się załaduje. Wszystko dzieje się w tle, nie przeszkadzając graczowi." Na technicznych poprawkach się nie kończy, podczas pokazu zauważyć można było także nowy moduł treningowy, oparty na doświadczeniach Mervina Drey, trenera Charlton.
Beautiful Games Studios specjalnie przywiązują ogromną wagę do
systemu treningowego, aby zachęcić graczy do głębszego zainteresowania tym fragmentem gry. System pozwala nie przywiązując zbyt wielkiej wagi do detali delektować się niezwykłym realizmem treningów. Mervyn Day jeden z niewielu trenerów w Wielkiej Brytanii posiadający Licencję UEFA, dostarczył zespołowi informatyków niezwykle cennych informacji podczas projektowania stanowiska trenera. Nie ma znaczenia czy gracz wybierze automatyczną generację taktyk, czy będzie je ręcznie generował, realizm jest gwarantowany. Efekty treningu są także dużo bardziej widoczne w czasie gry.
Inne mniej ważne zmiany były także zaprezentowane, na przykład nowy rozkład ekranu, który zostawia więcej miejsca na dane dając użytkownikowi do dyspozycji dużo
bardziej intuicyjny system nawigacji. Dodatkowe atrybuty zawodników, takie jak „rough-up” (twardość, nieprzyjemność?), oraz dodatkowa opcja „tracenia czasu” także zostały dobrze przyjęte.
David Rutter wyjaśnił, że Beautiful Game Studios poświęciło dużo czasu i środków aby upewnić się, że dane zawodników są najbardziej aktualne i prawdziwe, jak tylko się da:
„
Nasze starania w tym kierunku przyjęły trzy formy. Zatrudniliśmy PFS, profesjonalnych informatorów, aby dostarczyli nam informacji o zespołach, w których pracowali – np. Real Madryt. Posiadamy także specjalne grupy badawcze (ich głównym zadaniem jest zbieranie informacji od PFS). Pomagają nam też zwykli użytkownicy forum oraz członkowie
społeczności CM, więc mamy mnóstwo źródeł, z których możemy czerpać informacje. Lepiej już się nie da tego zrobić”.
Jednym z głównych elementów pokazu była
nowa sekcja taktyk, która także powstawała pod czujnym okiem Mervyna Day. Poprawiony system taktyk pozwala użytkownikom zaznaczyć obszar, po którym poruszać się będzie zawodnik, ale także komu podać piłkę. Pozwala to na zastosowanie bardziej złożonych taktyk i sposobu gry.
Nowa funkcja - „
Obszary Akcji” bardzo spodobała się prasie. Nowy ekran pozwala na sprawdzenie, w którym obszarze boiska jego drużyna najlepiej utrzymuje się przy piłce, gdzie ją traci. Dodatkowe informacje pozwolą na podejmowanie bardziej przemyślanych taktycznych decyzji.
>>>
Championship Manager 5 presented to the press
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ