Wielu fanów serii CM/FM narzekało, że jej najnowsza odsłona w wersji sklepowej była za trudna. Twórcy gry poważnie potraktowali te wypowiedzi i w pracach nad nową łatką poświęcili analizie i poprawie tego elementu sporo czasu. Czy to się opłaciło?
Po wydaniu Football Managera 2006 pojawiło się sporo głosów, od strony fanów, mówiących że gra jest zbyt trudna. Twórcy postanowili zbadać, jak wielu spośród graczy ma problemy z nową wersją FM - na stronie pojawiła się ankieta w tej sprawie, a na forum założono dwa tematy - w każdym z nich mieli wypowiadać się fani, dla których gra jest odpowiednio za łatwa lub za trudna.
Jako że nie wszyscy gracze mieli problem ze zbyt wysokim poziomem trudności gry nie można było go w sposób sztuczny zmniejszyć. Dlatego twórcy w pracach nad łatką 6.0.2 skoncentrowali się na naprawie tych elementów gry, które wcześniej były nienaturalnie trudne lub łatwe. Do tej pierwszej grupy, według programistów SI, zaliczyć można było m.in. słabą skuteczność domyślnych taktyk, stanowczo zbyt duże utraty kondycji w trakcie meczu (i zbyt wolna regeneracja zawodników), a także nieuzasadnione i nagłe spadki morale. Na korzyść gracza wpływały dotychczas inne błędy gry, takie jak słabe osiągi drużyn najlepszych w ligach krajowych czy mało agresywna polityka transferowa klubów zarządzanych przez managerów komputerowych.
Twórcy w pracach nad łatką 6.0.2 skoncentrowali się więc na odpowiednim zbalansowaniu tych wymienionych elementów gry, tak aby to co było za trudne było prostsze, a to co za łatwe - trudniejsze. Czy im się udało? Oceńcie sami...
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ