Jedną z ciekawszych innowacji wprowadzoną przez SI do Football Managera jest tryb szybkich zmian taktycznych - począwszy od roszad w ustawieniu aż po indywidualne rozkazy. Jednak nad szybkością dokonywania tych zmian można by długo dyskutować.
Ten element prędzej czy później musiał zaistnieć w grze tego typu. W rzeczywistości trenerzy z bocznej linii boiska na bieżąco dokonują korekt w ustawieniu i poleceniach. Programiści doskonale ten element odwzorowali, dzięki czemu bez zatrzymywania gry możemy dokonać szybkich zmian taktycznych. Jak wiadomo każda, choćby najmniejsza, korekta czy zmiana formacji dokonuje się dopiero wówczas, gdy trwająca akcja zakończy się, a piłka zostanie ponownie wprawiona w ruch. Tak też jest w beta demie
Football Managera 2006, jednak wciąż niedopracowany silnik meczowy niejednokrotnie doprowadza do sytuacji, gdy owa szybka zmiana taktyczna wchodzi w życie po długiej, trwającej kilka minut akcji. Ten dosyć frustrujący problem to wynik nie do końca dopracowanego współgrania trybu
Quick Tactics Mode z przebiegiem meczu. Wprawdzie prawa jakimi rządzi się piłka nie mogą pozwolić na dokonywanie zmian na przykład w trakcie trwającego natarcia rywala na naszą bramkę, ale w przypadku długiej wymiany piłek można by zastosować wyjątek; możliwe że tak też będzie w pełnej wersji gry. Po beta demie gry nie należy spodziewać się wiele, zwłaszcza że tryb szybkiej taktyki pojawił się w grze po raz pierwszy i ma prawo nie działać tak jak należy na tym stadium powstawania gry.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ