CM 4, CM 03/04 oraz FM 2005 to gry diametralnie różne. Począwszy od tak istotnych różnić jak nazwa czy wydawca, skończywszy na grafice. Jest jednak element, który łączy te 3 tytuły. Zapoczątkowany w CM 4, w FM 2005 w nowym, lepszym wydaniu. Tryb 2D.
Nowy sposób przedstawiania meczu w
Championship Manager zelektryzowała graczy. Wychowani przez lata na komentarzu tekstowym mieliśmy nagle przenieść się do
świata 2D. Ruchome kółeczka, parady bramkarzy, strzelane bramki – to była rewolucja. Tryb 2D rozwija się. Początki były trudne.
CM 4 wypadł fatalnie jako całość, nowy tryb meczowy zbierał różne recenzje – od pochlebnych do negatywnych. Kolejne wersji gry wnosiły poprawki, ulepszały system rozgrywania meczu. Ewolucja widoku 2D trwa. Przyjrzyjmy się bliżej jak to wszystko wyglądało.
Fredy po raz kolejny serwuje nam bardzo dobry tekst. Zapraszam do lektury.
>>>
Tryb 2D – dobry kierunek ewolucji
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ