Football Manager 2005 Beta Demo, jak wszyscy wiemy, zawiera bardzą dużą iliość błędów. I właśnie w związku z tym na Forum Sports Interactive Games co jakiś czas publikowana jest lista zmian w grze, a konkretnie slinku meczowym.
Oto pełna lista zmian, które zostały wprowadzone do silinka meczowego. Jak zwyke jej autorem jest Paul Collyer.
- Dodane i symulowane rezultaty meczy „na szczycie”. Gracze z doświadczeniem widocznie mniej oddziaływają na ataki.
- Usunięty sporadyczny błąd, w którym piłkarz przyjmujący piłkę bez powodu nie trafia w nią.
- Usunięty błąd, w którym niektóre gole były bezpodstawnie opisywane jako strzelone ze śmiesznej wręcz odległości.
- Stonowane zmiany regularnych główek okrzykniętych świetnymi bramkami.
- Zaprzestanie głupio głębokiej gry drużyn przy defensywnych rzutach wolnych.
- Zaprzestanie zostawiania nikogo z tyłu podczas stałych fragmentów za wyjątkiem ostatnich sekund meczu.
- Zrobienie piłkarzy rzadziej ustawionych podczas rzutów rożnych.
- Usunięty błąd, w którym bramkarz wychodzi na rzut rożny, ale ten jest wykonywany zanim bramkarz dotrze w pole karne.
- Zaprzestanie „teleportowania się” piłkarzy powrotem do gry po otrzymaniu pomocy medycznej.
- Usunięty błąd, w którym piłkarz bez powodu zatrzymuje się z piłką w środku pola.
- Usunięty błąd, co zatrzymało poruszanie się napastników na prawo od kierunku podania.
- Usunięty błąd, w którym ofensywni pomocnicy czasem wdzierali się do koła środkowego podczas rzutów wolnych.
- Usunięty błąd spalonych, w którym nie był sygnalizowany spalony przy pewnych okazjach i posiadaniu piłki.
- Poprawione głupie ustawienie drużyny podczas oddawania piłki przeciwnikowi po kontuzji.
- Poprawione ogólnie AI wyrzutu z autu.
- Poważna praca nad AI podań… więcej podań podczas meczu i zawiłe zagrania zależne teraz od taktyki.
- Mniej wybić kierowanych prosto poza linię boiska.
- Więcej wcześniejszych dośrodkowań, gdy jest ustawione częste dośrodkowywanie.
- Troszeczkę poprawiona skuteczność rzutów karnych.
- Poprawione AI menadżera w sprawie wyboru taktyki szczególnie po remisie w II spotkaniu rundy.
- Poprawione AI menadżera w sprawie wyboru rodzaju podań.
- Poprawione AI menadżera w sprawie wyboru polecenia piłkarzom gry podań prostopadłych.
- Zaprzestanie graniem formacją bez napastnika, gdy liczba piłkarzy na boisku <11, u drużyn grających normalnie jednym napastnikiem.
- Zaprzestanie usuwania bramkarzy za zasługą graczy z pola dokładnie w 45 min.
- Poprawiona formacja i ustawienie piłkarza uzależnione od atakującego wychylenia drużyny.
- Niewielka redukcja liczby taktyk i fauli od v315.
- Żółte kartki zmniejszone z 5 do około 3 na mecz.
- Zmiana wyliczania średnie oceny… większa nagroda za bramkę
- Niewielka, ale możliwie nie bardzo zauważalna różnica w wyborze opisu podania w komentarzu.
- Poprawione AI dedukcji, na co składa się wybiegnięcie zza przeciwnika.
- Poprawione AI dedukcji, na co składa się kluczowe zablokowanie lub kluczowe zagranie głową.
- Zredukowany czas dojścia do siebie przez zawodnika po zrobieniu wślizgu.
- Poprawiona celność strzałów na wyższych poziomach.
- Poprawieni bramkarze na wszystkich poziomach.
- Poprawione postrzeganie przez piłkarza własnej przestrzeni.
- Spowolnione ruchy piłkarzy nie atakujących, gdy ich drużyna jest w posiadaniu piłki.
- Poprawione ruchy gracza bez piłki, gdy drużyna atakuje – próba utrzymania piłkarzy by nie zabierali sobie miejsca.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ