Mówi się, że to od bramkarza zależy wynik meczu. Nie sposób się z tym nie zgodzić, jednak równie duży wpływ na przebieg spotkania ma postać określana mianem Target Mana. Jego rola została znacznie rozbudowana również w FM 2006.
Już samo zdefiniowanie roli
Target mana może przyprawić o ból głowy, gdyż zawodnika obarczonego tym tytułem można opisywać różnorako - piłkarz zgrywający lub docelowy, człowiek od kluczowych podań w pole karne lub też, jak głosi inna teza, zawodnk
wieńczący akcje. Określenie jego znaczenia dla zespołu również stanowi nie lada problem. Ta często lekceważona przez graczy opcja, jaką jest wyznaczenie w swojej drużynie pozycji target mana, odgrywa znacznie większą rolę, aniżeli mogło by się zdawać.
SI Games przyznaje, że opcja
Target Mana w Football Managerze 2005 było mocno niedopracowane. Ci, którzy z niej korzystali, tudzież próbowali, zauważą znaczącą różnicę w jej fukcjonowaniu w beta demie FM2006. Po wyznaczeniu fukcji nieszczęsnego Target Mana większość piłek z środkowej linii boiska kierowana jest właśnie do niego. Od momentu przejęcia przez niego piłki zachodzi bardzo ciekawa reakcja: piłkarz ten może odegrać piłkę do nadbiegającego kolegi lub zdecydować się na samodzielne wykończenie akcji precyzyjnym strzałem. Zatem ta wyznaczona
napastnikowi rola nabrała podwójnego znaczenia. Znaczenia, które ma większy wpływ na przebieg meczu. Dodatkowe określenie rodzaju podań do Target Mana pozwala widzieć w tej roli piłkarzy o różnych parametrach. Jest to dowodem na to, że opcja ta została w stosunku do poprzedniej wersji znacznie dopracowana.
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ