Chociaż tryb 2D z wersji na wersje managera SI staje się coraz lepszy, wciąż posiada spore luki i mowa tu nie tylko o błędach. Wizualizacja spotkań nie odkryła bowiem wszystkich aspektów rozgrywanych meczów.
Chodzi przede wszystkim o ten „trzeci wymiar”, czyli wysokość. Na podstawie trybu 2D nie możemy ocenić bowiem czy piłka jest na ziemi, czy też w powietrzu, jeżeli w powietrzu to jak wysoko, czy dani piłkarze skaczą do główki, jeżeli tak to który wyżej, czy bramkarz rzuca się do piłki, czy też może stara się wypiąstkować ją bez podskoku itd. Oczywiście od początku było wiadome, że ciężko będzie to zobrazować za pomocą trybu dwuwymiarowego. BGS przynajmniej po części rozwiązało ten problem w CM5 poprzez izometryczny tryb 2D. A co zrobi SI Games, czy w ogóle zamierza coś z tym zrobić? Paul Collyer przyznaje, iż ma świadomość tego uniedogodnienia i planuje ten stan rzeczy poprawić jednak niestety jeszcze nie w FM 2006. Paul nie zdradził jednak, czy ma na myśli FM 2007, czy jeszcze dalsze wersje managera, ograniczył się jedynie do stwierdzenia, że nastąpi to w przeciągu najbliższych kilku lat. Tym samym za wcześnie jeszcze mówić, czy SI Games pójdzie drogą BGS i wprowadzi tryb izometryczny, czy może wynajdzie na owy problem inne „lekarstwo”...
Komentarze (0)
Możliwość komentowania tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Nie masz konta? Zarejestruj się.
Drogi Rewolucjonisto, prosimy o przestrzeganie regulaminu i zapoznanie się z FAQ