Co pozmieniać w edytorze, żeby klub zaraz po załadowaniu, nie przekraczał budżetu płac. Chodzi o to, żeby te zespoły nie generowały długów i pozostawały w składach jakie są uaktualnione.
Przykład 1szej z brzegu drużyny:
Avia Świdnik
Finanse 86 000
Klub wydaje 176 000
Budżet płacowy 100 000
Kontrakt najlepiej zarabiającego zawodnika 11 000
W edytorze:
Stan konta: 86 000 (tyle od sponsorów, z dotacji dostają)
Budżet transferowy i pozostały budżet płacowy są nieaktywne.
W kontraktach zawodnicy (22 ich jest) mają 0 ustawione.
Oczywiście rocznie wszystko.
Jak gra ustala ten budżet płacowy i ile klub wydaje na pensje? Zależy od finansów, ilości prawdziwych zawodników i ich reputacji, reputacji klubu, ligi w której gra, cen biletów czy jeszcze czegoś innego?
Co zmieniać, żeby budżet płacowy, nie przekraczał drastycznie finansów i był zrównany mniej więcej z tym ile klub wydaje na pensje przynajmniej na początku gry?
Z góry dzięki za pomoc
Przykład 1szej z brzegu drużyny:
Avia Świdnik
Finanse 86 000
Klub wydaje 176 000
Budżet płacowy 100 000
Kontrakt najlepiej zarabiającego zawodnika 11 000
W edytorze:
Stan konta: 86 000 (tyle od sponsorów, z dotacji dostają)
Budżet transferowy i pozostały budżet płacowy są nieaktywne.
W kontraktach zawodnicy (22 ich jest) mają 0 ustawione.
Oczywiście rocznie wszystko.
Jak gra ustala ten budżet płacowy i ile klub wydaje na pensje? Zależy od finansów, ilości prawdziwych zawodników i ich reputacji, reputacji klubu, ligi w której gra, cen biletów czy jeszcze czegoś innego?
Co zmieniać, żeby budżet płacowy, nie przekraczał drastycznie finansów i był zrównany mniej więcej z tym ile klub wydaje na pensje przynajmniej na początku gry?
Z góry dzięki za pomoc
Najnowsze posty