Dodatki graficzne

 M8_PL Sumienie Narodu

Postów: 1258
Grupa: Ekspert
Dołączył: 13.05.2006
Skąd: Mielec
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.11.2006, 13:00    Pytanie
No dobrze Panowie. Wyszkukiwarka swoją drogą a ja nie rozumiem :) Gram w FM i wczesniej CM od lat. Ale nigdy tego nie robiłem. Mianowicie proszę mi ktok po kroku napisać jak krowie jak mogę sprawić, zeby mieć tła jakieś różke, nie przypisane do klubów tylko tak coby się zmieniały. Bo ta ciemna zieleń podstawowego mnie przytłacza. Skąd wziać ładne tła i co zrobić zeby sie zmieniały :)
"Każdy musi w coś wierzyć. Ja wierzę, że strzelę sobie kolejne piwko."

 MR PiK Partyzant

Postów: 22
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 02.11.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.11.2006 13:39    #1
poszukaj folder z tlem niepamietam nazwy a nie mam terza mozliwosci sprawdzic napewno w folderze z grafika wklej wlasne foty w odpowiednim rozmiarze i formacie i w opcjach gry ustaw losowe tla

 bartex55 Przodownik pracy

Postów: 1096
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.03.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.11.2006 14:49    #2
Backgroundy możesz ściągnąć i wkleić do [FM]datagraphicsackgrounds.
A jeżeli chcesz wkleić własne zdjęcia (np. w formacie JPEG) to musisz dodatkowo utworzyć lub odpowiednio zmienić istniejący już plik config.

 M8_PL Sumienie Narodu

Postów: 1258
Grupa: Ekspert
Dołączył: 13.05.2006
Skąd: Mielec
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.11.2006 14:57    #3
chodzi mi o jakies ładne piłkarskie foty, i będą mi się same zmieniać w grze ?:)
"Każdy musi w coś wierzyć. Ja wierzę, że strzelę sobie kolejne piwko."

 bartex55 Przodownik pracy

Postów: 1096
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.03.2006
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.11.2006 15:01    #4
Nie jestem pewien czy będą się one zmieniać. Żadnej takiej opcji nie ma , żeby tła były losowe. Jest tylko opcja "pokazuj tła".

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE