Drastyczne wahania formy

klasyczna10 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
25.04.2013, 18:25    Pytanie
Witam, gram w FM od trzech lat i radziłem sobie lepiej lub gorzej z różnymi "problemami". Z jednym jednak nie mogę się uporać do tej pory, stąd moja prośba o pomoc. Nie potrafię utrzymać w swojej drużynie w miarę równej formy przez cały sezon. W trakcie każdego sezonu jest taki moment kiedy młócę wszystkich, nawet najlepsze drużyny, aplikując im po kilka bramek. Nagle nie stąd ni z owąd przychodzi mecz, który ktoś mi zawali, stracę 2 albo więcej bramek i moi piłkarze zapominają jak się gra w piłkę. W kolejnych meczach gram fatalnie i mogę przegrywać po 0:4 z najgorszymi drużynami. Nic nie daje wymiana zawodników w podstawowej 11, opieprzanie, kary finansowe. Po prostu nagle wszyscy są bez formy, do tego mają tragiczne morale. To jasne, że nie ma drużyny, która zagrałaby na takim samym poziomie wszystkie mecze, ale w realnym świecie tak drastyczne wahania formy się nie zdarzają. Jak można uniknąć takich kompromitacji?

Mr. Colonel Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
27.04.2013 09:04    #1
Myślę, że kluczową rolę odgrywa tutaj mentalny profil drużyny. Drużyna o wysokim profesjonalizmie i ambicji notuje mniejsze wahania formy. Nie przeprowadzałem w tym zakresie obserwacji ale zawodnicy drużyn, które prowadziłem mieli wysoki profesjonalizm w większości wypadków. Dla pewności nawet sprawdziłem to FM Genie Scout'em i najmniejsza wartość wynosiła 12, średnia 15. Zespół grał wtedy równo przez cały sezon i ciężko było ich zdeprymować. Nawet gdy nie było wielkiej rywalizacji o miejsce w składzie i rozwalał nas przysłowiowy Alcoron (bo i to się zdarza).

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!