FM 2010- problem z finansami

Sinuhe Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.10.2010, 18:52    Pytanie
Witam,

w FM, a wcześniej w CM , gram od lat bez mała 10-ciu.

Obecnie "katuję" wersję 2010.
Klub - Newport County
Taktyka - Własna :)
Korzystanie z bazy talentów - nawet jej nie otwieram

Problem - nie wiem czy to moje zwidy, czy realny problem...

Otóż:
W szóstyn sezonie awansowałem do Premiership. Zauważyłem to, iż pomimo otzymania 29.5 mln funtów za transmisje, kasa mojego klubu świeci pustkami. Mam 100k funtów :) Budżet na płace - 130k funtów, tranferowy 9 mln funtów (w Championship płace 21k, tranfery 0). Wcześniej było podobnie (w niższych ligach), ale nie za bardzo się tym przejmowałem, bo i kasa nie ta:)
Budżety transferowy i płacowy - sugerowałyby, że mam więcej niż myślę, choć może zarząd za dwa miesiące zrobi embargo?

Ergp - nie wiem co się dzieje, czy to bug jowyś czy czegoś niiedoczytałem..

jaroo25 Młody aktywista

0
06.10.2010 19:00    #1
Za transmisje telewizyjne nie dostaje się całej kwoty z góry na początku sezonu, do klubu wpływa po trochę co miesiąc. Co do wysokości budżetów to zarząd je szacuje na podstawie przewidywanych zysków w rozpoczynającym się sezonie (czy coś takiego) :P
"Chodzi o to żeby strzelić jedną bramkę więcej od przeciwnika "

Sinuhe Partyzant

0
06.10.2010 19:32    #2
:) uff

To niedoczytałem.. Posypuję głowę popiołem. Wydawało mi się, że w dawniejszych było inaczej...

Klubik na nogach, stadion prezes obiecal rozbudować do 14060 :)

Mam fajnego juniora wychodowanego w klubie, gra od 5 lat, ma w tej chwili 20, reprezentacja seniorska Walii, staty po 16-17 w wielu dziedzinach :)

Pozdro

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!