FM13 Parę pytań

 shusty Partyzant

Postów: 53
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 08.01.2013
Poziom ostrzeżeń: 0
0
09.01.2013, 15:16    #1
1. Jestem raczej początkujący i mam problem z rozgryzieniem, jak konkretnie wpływa na sposób gry ustawienie napastnika jako klasyczna 10, kompletny napastnik, lis pola karnego albo tradycyjny obrońca, środkowy obrońca, libero, rygiel defensywy itd. Może jest gdzieś miejsce, gdzie dobrze jest to wytłumaczone, bo ogólnie niby kojarzę te role i inne, ale nie jestem pewien konkretnych różnic - oprócz tego jakie statystyki się przydają.

2. Ile kasy musi mieć klub, aby z półzawodowego klubu przejść na profesjonalny? Bo półzawodowy ma dosyć mało treningów. Gdzie się sprawca ile klub ma kasy (nie chodzi mi o budżet na transfery i płace), ja znalazłem tylko bilans prognozowany i jest na minusie -65tys, choć nic nie wydawałem

3. Ja wymusić by tak ciągle nie ładowali z dystansu, bo ciągle strzelają moi z dystansu nawet nie trafiając blisko bramki. Jedyne co mi przychodzi do głowy to z ławki im kazać podawać pole karne, ale i to nie daje rezultatów. Mam wrażenie że komputer kierujący moim AI, jak ma problemy ze znalezieniem komu podać (chociaż jest komu, a tym bardziej okazja cofnąć, albo nawet próbować jednego okiwać) to komputer nawet z 30m sobie odpuszcza dalsze szukanie wariantów i wybiera strzelanie, które przelatuje bliżej linii autu niż bramki.

4. Nie mogę dobrać taktyki dla mojego zespołu. (ostatnia liga angielska południe, the wood)
Liczę na luźne nakreślenie taktyki, a najbardziej na poradę formacji.
Ogólnie zespół to:
N- dwóch w miarę dobrych napastników i jeden rezerwowy, który jedynie wyróżnia siłą, główkowwaniem, wyskokiem, w reszcie przeciętny jest, a nawet poniżej przeciętny
P Ś- dwóch bardzo dobrych środkowych pomocników, w tym jeden bardziej ofensywny, drugi to klasyczny
środkowiec, choć w defensywnie mocny nie jest - to chyba najlepsi zawodnicy w teamie z jednym napastnikiem