Pomoc taktyczna

Rumci92 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
28.08.2010, 15:11    Pytanie
Panowie, mam problem i nie ukrywam, że nie potrafię sobie z nim poradzić. W serię CM/FM gram od jakichś 10 lat. Nigdy nie byłem mistrzem w ustalaniu taktyki, ale na ogół udawało mi się stworzyć taką, która przynosiła mi zadowalające wyniki. W poprzedniej wersji gry na jednej taktyce z drobnymi modyfikacjami przegrałem chyba z 10 sezonów, zdobywając w tym czasie komplet mistrzostw krajowych. Ale przyszedł FM 2010 i zaczęły się problemy. Opiszę pokrótce moją karierę.