TRENING

wojtekldp Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.01.2010, 19:50    Pytanie
Witam, miałbym prośbę do Was drodzy użytkownicy. Jestem początkującym graczem i chciałbym prosić Was o radę dotyczącą ustawień treningu. Próbowałem sam z tym walczyć, ale nie bardzo mi to wychodzi, ściągnąłem także trening TUG, ale mam problem z rozpakowaniem go, a co za tym idzie nie mogę go wgrać do gry. Prosiłbym więc Wasz o pomoc, jakieś porady jak ustawić trening obronie, pomocnikom i napastnikom. Czy jest różnica w ustawieniach dla młodszych i starszych graczy? Jaką intensywność treningu nastawić przed sezonem, a jaką w trakcie sezonu? Ale najbardziej zależałoby mi na tym jak ustawić trening dla zawodników na poszczególnych pozycjach i na co kłaść nacisk. Z góry dziękuje za pomoc i gorąco pozdrawiam. Pomocne byłyby jakieś screeny itp.

techniczny Młody aktywista

0
21.01.2010 13:41    #10
a w realnym świecie piłkarze nie przechodzą kryzysu? :)

szfedo Przodownik pracy

0
21.01.2010 13:52    #11
Ale to jest gra :P

sanki88 Partyzant

0
21.01.2010 14:29    #12
tak, to jest gra, ale gra, która ma w jak najlepszym stopniu odwzorowywać rzeczywistość ;)

szfedo Przodownik pracy

0
21.01.2010 19:44    #13
[quote=sanki88]tak, to jest gra, ale gra, która ma w jak najlepszym stopniu odwzorowywać rzeczywistość ;)[/quote]

To coś im nie wyszło tym razem, bo tyle FM ma do rzeczywistości co ja do trenera z licencją PRO :P

wojtekldp Partyzant

0
22.01.2010 21:21    #14
Witam ponownie :) słuchajcie mam taki problem, mam wklejony trening TUG w schedules i gdy klikam zarzadzaj treningami, nastepnie importuj, i potem podaje dana sciezke to nie pokazuje mi tego treningu, nie wiem co jest, ale nic nie widac a jest wklejony w folderze. Bardzo prosiłbym kogoś o pomoc. Gorąco pozdrawiam. Ema.

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE