TRENING

wojtekldp Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.01.2010, 19:50    Pytanie
Witam, miałbym prośbę do Was drodzy użytkownicy. Jestem początkującym graczem i chciałbym prosić Was o radę dotyczącą ustawień treningu. Próbowałem sam z tym walczyć, ale nie bardzo mi to wychodzi, ściągnąłem także trening TUG, ale mam problem z rozpakowaniem go, a co za tym idzie nie mogę go wgrać do gry. Prosiłbym więc Wasz o pomoc, jakieś porady jak ustawić trening obronie, pomocnikom i napastnikom. Czy jest różnica w ustawieniach dla młodszych i starszych graczy? Jaką intensywność treningu nastawić przed sezonem, a jaką w trakcie sezonu? Ale najbardziej zależałoby mi na tym jak ustawić trening dla zawodników na poszczególnych pozycjach i na co kłaść nacisk. Z góry dziękuje za pomoc i gorąco pozdrawiam. Pomocne byłyby jakieś screeny itp.

McMoney Młody aktywista

0
20.01.2010 20:08    #1
jeśli ściągniesz TUGa to masz przecież tam opis, jaki trening jakiemu zawodnikowi.
Np. winger to skrzydłowy, fast striker to szybki napastnik, a defender L/R to boczni obrońcy ;)
A jeśli chodzi o młodzików to dla nich jest osobny, trening od TUGa znajdujący się w paczce ;)
Glory, Glory MAN UNITED !!

szfedo Przodownik pracy

0
20.01.2010 20:14    #2
Wchodzisz w trening, klikasz programy z rozwijanej listy i zarządzaj treningami. Następnie importuj i szukasz uprzednio rozpakowany plik, po czym zaznaczasz go i klikasz ok :P a tak szczerze, dużej filozofii w tym treningu nie ma. Wg mnie trening TUGA nie jest jakoś wielce skuteczny, ot zwykły trening, jaki sam możesz sobie ustawić. Czasem wzrastają umiejętności, ale często też spadają.
Najlepiej ułożyć go sobie samemu, na logikę to nic trudnego. Obrona musi mieć intensywnie obronę i taktykę, napastnicy strzały, atak, aerobik, ale to jest wiadome. Tu nie ma filozofii większej :P

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 20.01.2010 o godz. 20:15

wojtekldp Partyzant

0
20.01.2010 22:04    #3