Stary sprzęt a wymagania gry

Szobinho Młody aktywista

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.01.2010, 22:14    Pytanie
Witam. Chciałem zapytać, czy jeżeli na starym komputerze (w tym przypadku na laptopie) zainstaluje grę, która ma wymagania wyższe, sporo wyższe niż parametry owego komputera to czy może się coś stac z komputerem? Czy wpływa to jakoś na przepalenie sprzętu czy jak? Nie znam się totalnie na tym. Sprzęt to Pentium M 1.2 ghz, 640 MB RAM. Zainstalowałem DEMO FM 2010. Działa, tylko był komunikat, że karta za słaba i brak 3D. Chodzi całkiem nieźle, więc myślę że poza domem można sobie pograć na 1 lidze ;) Tylko czy to nie będzie jakoś negatywnie wpływało na kompa?
'Por Que?No Entiendo Por Que'

Morszczuk Żołnierz frontu ideologicznego

0
20.01.2010 22:42    #1
może spalić Ci się kostka ramu. tak było bynajmniej u mnie.
Widzew i Ruch - Przyjaciół Dwóch!

Squeeze Partyzant

0
20.01.2010 22:43    #2
Jesli na takim sprzecie chodzi ci gra to z laptopem nie powinno nic sie stac ;)

Gdyby po prostu nie dawal rady to by nie odpalil gry a jezeli tak sie stalo to mysle ze mozesz regularnie na nim grac :D

Jednak gdy z czasem system bedzie sie zamulal, zawieszal, gra bedzie lagowala to wtedy radzilbym przestac grac.

Squeeze Partyzant

0
20.01.2010 22:45    #3
dokladnie chcialem napisac to co kolega wyzej.

Jednak nie stanie sie to tak nagle od teraz zaraz ze cos sie popsuje. Po prostu moze to przyjsc z czasem, mulenie systemu, zawieszenie itd...

Szobinho Młody aktywista

0
20.01.2010 22:51    #4
Morszczuk - poważnie mówisz? ;/ Ten laptop ma wbudowane w płyte główną 128 MB RAM i kość 512 MB. No ale w sumie jak tak popatrzeć, to ten FM nie ma kolosalnych wymagań - procesor o ile pamiętam 1400 mhz a minimum RAM to 512 na xp.

Squeeze Partyzant

0
20.01.2010 23:30    #5
Szobinho mozesz narazie spokojnie grac nic sie nie stanie ale jesli zauwazysz ze system bedzie nie odpowiadaj, zacinal sie, zamulal, to to moga byc pierwsze oznaki kaze uwazaj ! ;)

0