Stary sprzęt a wymagania gry

Szobinho Młody aktywista

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
20.01.2010, 22:14    Pytanie
Witam. Chciałem zapytać, czy jeżeli na starym komputerze (w tym przypadku na laptopie) zainstaluje grę, która ma wymagania wyższe, sporo wyższe niż parametry owego komputera to czy może się coś stac z komputerem? Czy wpływa to jakoś na przepalenie sprzętu czy jak? Nie znam się totalnie na tym. Sprzęt to Pentium M 1.2 ghz, 640 MB RAM. Zainstalowałem DEMO FM 2010. Działa, tylko był komunikat, że karta za słaba i brak 3D. Chodzi całkiem nieźle, więc myślę że poza domem można sobie pograć na 1 lidze ;) Tylko czy to nie będzie jakoś negatywnie wpływało na kompa?
'Por Que?No Entiendo Por Que'

Szobinho Młody aktywista

0
21.01.2010 19:44    #10
no to Morszczuk nie bede ryzykował i posłucham się tego co mówisz. będę grał w zasłużonego 08 ;D

Morszczuk Żołnierz frontu ideologicznego

0
21.01.2010 20:50    #11
http://www.cmrev(...)010.html Tu masz więcej informacji.
Widzew i Ruch - Przyjaciół Dwóch!

Daniel_on Partyzant

0
21.01.2010 21:08    #12
[quote=Morszczuk]Ja miałem 1GB ramu i podczas gry komputer padł, okazało się, że spalony RAM. Masz zainstalowanego nowego patcha ?[/quote]

Kolego kto Ci naopowiadał bajek że, od niespełniania wymagań systemowych, coś Ci się psuje/przepala??? : ]

0
21.01.2010 21:12    #13
moja spalona kostka RAM-u, która nieszczęśliwie spaliła się podczas użytkowania FM 2010. btw czytaj temat wyżej.

Daniel_on Partyzant

0
21.01.2010 21:15    #14
Facet chodzę już 3 lata do technikum informatycznego i jak tam byś coś takiego powiedział, to by cię wyśmiali, nauczyciele i uczniowie.
Nie kompromituj się : ]

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 21.01.2010 o godz. 21:15

0
21.01.2010 21:19    #15
memory leak, spowodował krytyczny wzrost RAM-u. Pytając się w środowisku FM-owym dowiedziałem się, że nie tylko mi przez przypadek w czasie gry w FM-a padł RAM. Dziwne? Sam w to nie mogłem uwierzyć, ale to było i jest logiczne wyjaśnienie.