Wpływ na prędkość przetwarzania danych przez grę ma kilka czynników, które zazwyczaj ustawia się przy starcie nowej rozgrywki.
Są to takie rzeczy jak: ilość grywalnych lig, rozmiar bazy danych (duża jest wolna, mała szybsza, przynajmniej w teorii). Dochodzi też to, czy zaznaczyłeś jakiś kraj, z którego piłkarze mają być w grze dostępni, chociaż bez ligi (mam nadzieję, że dosyć jasno to napisałem) a także głębia szczegółów czy wreszcie ustawienie prędkości przetwarzania danych.
Trzech pierwszych wymienionych przeze mnie rzeczy nie można już później zmienić (jedynie przy starcie nowej gry) a pozostałe można zmienić po wciśnięciu F12 (głębia szczegółów) czy pogrzebaniu w Ustawieniach w opcjach gry.
Oczywiście, największy wpływ na płynność mają parametry komputera, na którym grasz ( dawniej u mnie na 256 MB RAMu nie dało się grać w FM08)
Najnowsze posty