Walka o tytuł czy zwycięstwo?

matii55 Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
26.08.2010, 16:38    Pytanie
Witam,

Jestem początkującym w FM, a gram obecnie w 2010. Chcę prowadzić Chelsea i o tuż mam pytanie. Na początku kariery jest do zaznaczenia opcja "walka o tytuł" i "zwycięstwo". Jak wybiorę "walka o tytuł" to mam mniej pieniędzy na transfery a jak wybiorę "zwycięstwo" to mam więcej. Nie wiem co wybrać, chyba lepiej mieć więcej kasy na transfery i dać "zwycięstwo"?

Z góry dzięki!

paziu Młody aktywista

0
26.08.2010 16:49    #1
To zależy od Ciebie, jeśli sądzisz że wygrasz Premiership to daj 'zwycięstwo'.
Jeśli uważasz że możesz nie podołać zadaniu to daj 'walka o tytuł'.
Licz się z tym że jeśli dasz 'zwycięstwo' i nie wygrasz to mogą cię zwolnić.
Ja osobiście zaznaczyłbym 'zwycięstwo' ;)
Powodzenia. ;)

Użytkownik uznał post za pomocny

matii55 Partyzant

0
26.08.2010 16:55    #2
Paziu, a jeśli dam zwycięstwo i wygram ligę, to na następny sezon też będę mógł wybrać "walka o tytuł" czy "zwycięstwo"? Czy też od razu będą oczekiwać zwycięstwa w kolejnych sezonach?

Pomstiborius Młody aktywista

Grupa: Ekspert
0
26.08.2010 17:02    #3
Nie, nikt (zwłaszcza w tak silnej i wyrównanej lidze) nie będzie domagał się wygrywania ligi co rok. Moim zdaniem spokojnie możesz dać zwycięstwo, bo miejsce na podium niemal na 100% zajmiesz, a to powinno bez problemów pozwolić Ci utrzymać posadę.

Z drugiej strony policz ile będziesz chciał wydać na transfery. Jeśli kasa z "walki o tytuł" wystarczy, to nie ma co szaleć bardziej.
Świat wspiera się na czterech filarach - na naukach mądrych, na sprawiedliwości wielkich, na modlitwach prawych i waleczności dzielnych.

matii55 Partyzant

0
26.08.2010 17:09    #4