Przyszły transfer

 Szobinho Młody aktywista

Postów: 463
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 05.04.2008
Skąd: Poznań! :D KKS!
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.08.2010, 13:26    Pytanie
Witam,porobiłem sobie troche transferów w największych klubach w FM09. Zacząłem nową grę, z 3 miesiące wirtualnej rozgrywki za mną, a tutaj wiele hitów transferowych doszło. Pamiętam, że było coś takiego, aby w notatniku coś napisać, konkretnie przyszły transfer i zapisać to jako plik ddt(?). Tylko nie wiem jak to i nie moge tego znaleźć. Nie wiem też, czy to w czasie rozgrywki może zrobić transfer, czy tylko rozpoczynając nową grę. Chyba niestety to drugie.Proszę o pomoc.
'Por Que?No Entiendo Por Que'

 patryk11 Przodownik pracy

Postów: 1181
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 31.05.2009
Skąd: wieś: Małachowo ZM
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.08.2010 14:05    #1
Transfery możesz zrobić w oficjalnym edytorze i wtedy musisz rozpocząć nową grę na tym uaktualnieniu. Nie lepiej poczekać na jakieś dobre uaktualnienie, które będzie zawierało wszystkie transfery?

 BKS_Skrzat Młody aktywista

Postów: 238
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.05.2010
Skąd: Białystok
Poziom ostrzeżeń: 0
0
31.08.2010 18:49    #2
Nie da się zrealizować wszystkich transferów bo jeden człowiek coś na pewno przeoczy...

 Pucek Stachanowiec

Postów: 7239
Grupa: Moderator
Dołączył: 24.08.2007
Poziom ostrzeżeń: 0
0
01.09.2010 09:42    #3
EDT - używane do modyfikacji gry bez konieczności dokonywania zmian w bazie danych poprzez edytor.
DDT - służy do "zachowania" określonych piłkarzy (również całych klubów i narodowości) w nowo tworzonej grze.


Jak to się robi?
Najpierw musimy stworzyć plik tekstowy o dowolnej nazwie i rozszerzeniu .edt lub .ddt, a następnie otworzyć go w dowolnym edytorze tekstu, np. Notatniku. Listę komend znajdziecie w sekcji Ustawienia i inne opcje.

Gdzie wgrać gotowe pliki?
Gra bez patcha:
edt należy wkleić do folderu : Moje Dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2008/data/db/edt
lnc do: Moje Dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2008/data/db/lnc
Gra z patchem (8.0.1):
edt wklejamy do: Moje Dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2008/data/uptades/uptade_801/db/801/edt
lnc do: Moje Dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2008/data/uptades/uptade_801/db/801/lnc
Gra z patchem (8.0.2)
edt i ddt wklejamy do: Moje Dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2008/data/uptades/uptade_802/db/802/edt
lnc do: Moje Dokumenty/Sports Interactive/Football Manager 2008/data/uptades/uptade_802/db/802/lnc

+

Pliki konfiguracyjne - opcje
Boost Teams - ta komenda pozwala nam zmienić stan finansowy, reputację oraz pojemność stadionu (w tej kolejności) w danym klubie. Przykład:

"BOOST_TEAM" "Pelikan" 30000000 6000 25000

Dodanie takiej linii w pliku EDT sprawi, że Pelikan Łowicz będzie miał na koncie 30 mln funtów, jego reputacja wzrośnie do 6000 (maksymalna to 10000), a stadion pomieści 25 tys. widzów. Analogicznie jak w przypadku Swap Teams można stosować nr ID zamiast nazwy klubu.
Future Transfer - taka linijka musi się znaleźć w pliku .edt (nazwa dowolna), aby dokonać jakiegoś transferu(-ów) bez ingerowania w bazę danych.

"FUTURE_TRANSFER" "Cristiano" "" "Ronaldo" "Man Utd" "Pelikan" 01 01 2008 1000 200 5

Objaśnienia:
- pierwszy cudzysłów to miejsce na imię zawodnika;
- drugi to miejsce na pseudonim (zostawić pusty, jeśli pseudonimu brak);
- trzeci to miejsce na nazwisko;
- czwarty to nazwa obecnego klubu (tzw. short name - ta, która się wyświetla np. w tabeli ligowej);
- piąty cudzysłów to miejsce na nazwę nowego klubu (j/w);
- dalej są trzy liczby, jak nietrudno się domyślić, to data transferu w formacie dd/mm/rr;
- kolejna liczba (np. 1000) to kwota transferu (w funtach);
- następna to zarobki piłkarza (też w funtach) w nowym klubie (-1 dla losowych, ale rozsądnych z punktu widzenia klubu);
- no i ostatnia oznacza długość kontraktu w latach.
Retain Player(s) - stosując tą komendę możemy być pewni, że nawet na małej bazie danych w grze będzie nasz ulubieniec albo wszyscy jego koledzy z klubu. Przykład:

"RETAIN_PLAYER" "434121"
"RETAIN_PLAYERS" "Nipikinamu"

Pierwsza linia ma za zadanie dodać do nowej gry zawodnika o wdzięcznie brzmiącym imieniu - Ivoki Kaltak. Druga natomiast doda wszystkich piłkarzy z jego klubu, czyli Nipikinamu.
Retain Nations Players - dodaje wszystkich obywateli danego państwa:

"RETAIN_NATION_PLAYERS" "Vanuatu"

Oczywiście zamiast Vanuatu można wpisać dowolne państwo (pod warunkiem, że istnieje ono w bazie danych FM-a).
Swap Teams - komendy tej używamy do zamiany (dosłownie) dwóch klubów z różnych lig. Przykładowo linia:

"SWAP_TEAMS" "Legia" "Celtic"

sprawi, że Wojskowi będą grać w szkockiej Premier League, a Celtowie w Orange Ekstraklasie. Zamiast nazw klubów stosować ich numer ID (do podejrzenia w edytorze, FMM i samej grze po zaznaczeniu w opcjach "Pokazuj ID";)
To piłkarze przegrywają Twoje mecze, a nie taktyka. Ludzie wygadali już mnóstwo bzdur o taktyce, a ledwo wiedzą jak wygrać w domino.

Musisz się zalogować, aby dodać odpowiedź.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution