Mój Zawodnik

 XxGieno95xX Partyzant

Postów: 88
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.04.2010
Skąd: Wszędzien xD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010, 17:20    Pytanie
Witam,
zrobiłem sobie swojego zawodnika w edytorze dołączonym do gry :D Lecz nie potrafię dobrze obliczyć CA aby mi tych umiejętności nie zmniejszało i żeby mój zawodnik rozwijał się prawidłowo :p Może ktoś pomoże ?
Zamieściłem na hostingu screeny z umiejętnościami mojego grajka. A oto i one:

1.Ogólny
http://ifotos.pl/img/1_qhqxrs.bmp
2.Ustawienie
http://ifotos.pl/img/2_qhqxwn.bmp
3.Atrybuty Psychiczne
http://ifotos.pl/img/3_qhqxes.bmp
4.Atrybuty Fizyczne
http://ifotos.pl/img/4_qhqxws.bmp
5.Atrybuty Techniczne
http://ifotos.pl/img/5_qhqxwx.bmp

Proszę o pomoc :) Będę bardzo wdzięczny gdyż usiłuję się z tym już uporać od dawna :/

 kabaruto Partyzant

Postów: 114
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 05.07.2010
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:37    #1
Za wysokie dałeś poczatkowe atrybuty. I według mnie troche źle je rozdałeś. Pomocnikowi ofensywnemy jezeli chodzi i staty mentalne to kreatywość i błyskotliwość jest najważniejsza ( patrz iniesta, ronaldinho)

Dużą rolę na CA odgrywająatrybuty fizyczne głównie szybkość i przyspieszenie. (wywnioskowałem to z moich obserwacji) Wpływ na CA ma też jak dobrą ma zawodnik słabszą nogę.

Najłatwiej zrobić swojego gracza który będzie dobry na pozycjach: pomocnik środkowy ze speedem koło 13-14(POCZĄTKOWO 9-10)
obrońca bramkarz lub def pomocnik.

Boczny wysunięty obrońca skrzydłowy czy napastnik potrzebuję dobrego speeda. 15 minimum. Bez tego zawodnik na takiej pozycji bez speeda jest marny a właśnie przyspieszenie i szybkość zabierają dużo punktów CA.

Możesz zrobić napastnika 195 cm 20 wykończenie akcji 20 szybkkość, przyspieszneie, opanowanie, technika, decyzje, gra głową skoczność gra bez piłki i będzie ci ładował tyle bramek że szkoda gadać. dać mu krycie i odbiór na 1 oraz ustawienie się, agresja, długie wyrzuty, wolne, rożne

 XxGieno95xX Partyzant

Postów: 88
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.04.2010
Skąd: Wszędzien xD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:39    #2
[quote=kabaruto]Za wysokie dałeś poczatkowe atrybuty. I według mnie troche źle je rozdałeś. Pomocnikowi ofensywnemy jezeli chodzi i staty mentalne to kreatywość i błyskotliwość jest najważniejsza ( patrz iniesta, ronaldinho)

Dużą rolę na CA odgrywająatrybuty fizyczne głównie szybkość i przyspieszenie. (wywnioskowałem to z moich obserwacji) Wpływ na CA ma też jak dobrą ma zawodnik słabszą nogę.

Najłatwiej zrobić swojego gracza który będzie dobry na pozycjach: pomocnik środkowy ze speedem koło 13-14(POCZĄTKOWO 9-10)
obrońca bramkarz lub def pomocnik.

Boczny wysunięty obrońca skrzydłowy czy napastnik potrzebuję dobrego speeda. 15 minimum. Bez tego zawodnik na takiej pozycji bez speeda jest marny a właśnie przyspieszenie i szybkość zabierają dużo punktów CA.

Możesz zrobić napastnika 195 cm 20 wykończenie akcji 20 szybkkość, przyspieszneie, opanowanie, technika, decyzje, gra głową skoczność gra bez piłki i będzie ci ładował tyle bramek że szkoda gadać. dać mu krycie i odbiór na 1 oraz ustawienie się, agresja, długie wyrzuty, wolne, rożne[/quote]


Chodzi mi o to aby mój zawodnik był dobrym skrzydłowym, żeby dobrze grał w Legii ale żeby nie był najlepszy, rozumiesz o co chodzi ? Chce mieć młodego zawodnika który się dobrze rozwinie. Mógłbyś dla mnie zrobić takiego zawodnika w edytorze dołączonym do gry. Chodzi mi tylko o atrybuty, a resztę sam zrobię, tylko żeby to CA się zgadzało. Pomożesz mi ?

// Edytowano 3 razy, ostatni raz 06.12.2010 o godz. 19:44

 majkiel3 Partyzant

Postów: 28
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 14.08.2010
Skąd: Opole
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:41    #3
Nie wiem czy Ci coś to pomoże, ale jak ja zrobiłem parę dni temu mojego zawodnika (do Arsenalu) ustawiłem CA 130 i PA 190 , jakieś bajeczne staty typu odbiór 19, krycie 18, koncentracja 19, skocznośc 18 itd. W grze mój typek miał te umiejętności w granicach 12- 15. Spróbuj w edytorze dać wyższe umiejętnosci, a zostaw CA takie jak masz teraz. W grze powinny być wtedy wyższe umiejętności

 kabaruto Partyzant

Postów: 114
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 05.07.2010
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:43    #4
Kolega majkiel3 dobrze mówi daj najważniejsze atrybuty na np. 20 a te niepotrzebne na 1 i inne na 5 10 lub 15 i po prostu te co mają 20 najważniejsze spadną np. do 14 a te co sa 15 spadną do 11 i tyle.

 XxGieno95xX Partyzant

Postów: 88
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.04.2010
Skąd: Wszędzien xD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:45    #5
[quote=kabaruto]Kolega majkiel3 dobrze mówi daj najważniejsze atrybuty na np. 20 a te niepotrzebne na 1 i inne na 5 10 lub 15 i po prostu te co mają 20 najważniejsze spadną np. do 14 a te co sa 15 spadną do 11 i tyle.[/quote]

no ale co z tymi które wpiszę na 1 zostaną z taką wartościa?? i jakie to mogą być aby miec super skrzydłowego :D ?

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 06.12.2010 o godz. 19:47

 kabaruto Partyzant

Postów: 114
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 05.07.2010
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:47    #6
XxGieno95xX Wejdź na gg to ci zrobie takiego zawodnika

 XxGieno95xX Partyzant

Postów: 88
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.04.2010
Skąd: Wszędzien xD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 19:48    #7
[quote=kabaruto]XxGieno95xX Wejdź na gg to ci zrobie takiego zawodnika[/quote]

jestem na gg 28626808

 Yerdek Partyzant

Postów: 113
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 13.07.2009
Skąd: Gdańsk / Krasnosielc
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 20:01    #8
CA - to umiejętności aktualne, PA to potencjał (który rzadko jest osiągany). Różnica pomiędzy tymi dwoma parametrami opisuje możliwości rozwoju gracza. W edytorze ustawiasz atrybuty, które są szczytowymi dla danego zawodnika, natomiast różnica między PA, a CA pokazuje jak dużo mu brak do osiągnięcia swoich szczytowych umiejętności. To jak będą się one rozwijały zależy od wielu czynników. Bazy treningowej, reżimów treningowych, tego jak często dany zawodnik gra, kontuzji itd. Ustawiając niższy poziom CA zawodnik będzie na starcie słabszy, rozwój i osiągnięcie końcowych umiejętności (o ile je osiągnie) zajmie mu dłużej.

Dla skrzydłowego powinieneś postawić na duże wartości atrybutów: dośrodkowanie, technika drybling, szybkość, przyśpieszenie, gra bez piłki, błyskotliwość...

 XxGieno95xX Partyzant

Postów: 88
Grupa: Użytkownik
Dołączył: 22.04.2010
Skąd: Wszędzien xD
Poziom ostrzeżeń: 0
0
06.12.2010 21:22    #9
Już wszystko jest jasne :D Dzięki wszystkim za pomoc :D Temat do ZAMKNIĘCIA :D

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 06.12.2010 o godz. 21:22

Temat zamknięty.

PRZEGLĄDAJĄ TEMAT

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

FM REVOLUTION - OFICJALNA STRONA SERII FOOTBALL MANAGER W POLSCE
Największa polska społeczność Ponad 70 tysięcy zarejestrowanych użytkowników nie może się mylić!
Polska Liga Update Plik dodający do Football Managera opcję gry w niższych ligach polskich!
FM Revolution Cut-Out Megapack Największy, w pełni dostępny zestaw zdjęć piłkarzy do Football Managera.
Aktualizacje i dodatki Uaktualnienia, nowe grywalne kraje i inne nowości ze światowej sceny.
Talenty do Football Managera Znajdziesz u nas setki nazwisk wonderkidów. Sprawdź je wszystkie!
Polska baza danych - dyskusja Masz uwagi do jakości wykonania Ekstraklasy lub 1. ligi? Napisz tutaj!
Copyright © 2002-2024 by FM Revolution
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.