Strona

Porady taktyczne

Cookies Partyzant

Grupa: Użytkownik
Poziom ostrzeżeń: 0
0
12.02.2012 16:54    #371
Zacząłem grę Arsenal i w związku z tym mam pytanie jak ustawić drużynę jakie dać jej nastawienie, szerokość gry itd. aby grała tak jak ten prawdziwy ARSENAL czyli wiele podań, długie utrzymywanie się przy piłce widowiskowość i SKUTECZNOŚĆ.
Czy jest w ogóle taka taktyka w tej wersji FM? Prosił bym o szczegółową analizę i kompletna radę.

Pozdrawiam i życzę miłej gry.

Liberatus1989 Partyzant

0
12.02.2012 17:02    #372
Ponawiam:
Mam zamiar grać taktyką 4-2-4 w Hoffenheim z ofensywnym nastawieniem, podaniami bardziej bezpośrednimi, szeroko oraz szybkim tempem. I mam problem: czy opłaca się grać na rozgrywającego w tej taktyce, którą podałem? A i jeszcze jedno: jeżeli w poleceniach drużynowych zaznaczę grę na rozgrywającego i odgrywającego czy będzie to się wzajemnie wykluczać? Jestem początkujący i bardzo proszę o pomoc :)

kajn Partyzant

0
13.02.2012 10:08    #373
Kupiłem Kweuke do Leeds i jego nominalna rola to defensywny napastnik. Czy warto go tak ustawiać i jak najlepiej ustawić jego partnera (z biedy w kasie drugim najlepszym napadziorem jest McCormack ): )

// Edytowano 1 raz, ostatni raz 13.02.2012 o godz. 11:10

BarCampion Partyzant

0
13.02.2012 19:52    #374
Jak ustawić Barcę i jaką wyjściową jedynastkę.

Valdes, Alves, Pique, Puyol, Hummels, Bale, Xavi, Iniesta, Fabregas, Busquets, Mascherano, David Silva,Thiago, Messi, Aguero, Sanchez, Villa, Pedro.

Warunek to Messi na szpicy.

gedzior Partyzant

0
15.02.2012 23:47    #375
witam,
jaką taktyke polecacie dla bydgoskiego Zawiszy? myślałem o ofensywnych skrzydłowych i wysuniętym napastniku, jednak nie wiem jak ułożyć środek. FM12
"Strzeż się swych pierwszych odruchów – zwykle są szlachetne."
Talleyrand

pieter453 Partyzant

0
18.02.2012 16:31    #376